اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی خبر داد:

239 روستا آذربایجان غربی گاز دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: مردم 239 روستا در مناطق مختلف آذربایجان غربی از نعمت گاز برخوردار هستند.

239 روستا آذربایجان غربی گاز دارند
امیر رضوی امروز در گفتو‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مسئولان شرکت گاز آذربایجان غربی خدمات‌رسانی به مناطق روستایی سطح استان را به طور جدی در اولویت کاری خود قرار داده‌اند از این رو برای عملی شدن برنامه فوق اقدامات لازم با مشارکت دهیاری‌ها و سایر دستگاه‌‌ها انجام می‌شود.
وی افزود: توسعه خدمات این شرکت از سال 1371 در سراسر کشور از جمله آذربایجان غربی با اهتمام دولتمردان آغاز شده است به طوری‌‌که وضعیت رفاهی ساکنان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
این مسئول خاطرنشان کرد: در سال‌هایی که توسعه شبکه گاز به مناطق مختلف کشور در راس امور دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت اولویت نخست برای عملی کردن این موضوع شهرها بود که با همکاری سایر مسئولان این امر تا حدود زیادی محقق شد ولی از سال 1384 گازرسانی به روستاها در اولویت کاری و راس امور مسئولان قرار گرفت که تاکنون با مساعدت دهیاری‌ها، بخشداران و مردم اقدامات قابل توجهی انجام گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه فعالیت‌های مربوط به گازرسانی روستاها در آذربایجان غربی تا حدود زیادی شتاب گرفته است، یادآوری کرد: در سال 1389 حدود 15 هزار و 600 دستگاه علمک در سطح آذربایجان غربی توسط  مهندسان نصب شد که از این تعداد حدود 8 هزار و 600 دستگاه در مناطق روستایی و 7 هزار هم در مناطق شهری نصب شده است.
این مسئول با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته روستاها در کانون توجه قرار گرفته‌اند، یادآوری کرد: امسال حدود 9 هزار و 13 دستگاه علمک در آذربایجان غربی نصب شده است که از این تعداد 6هزار دستگاه در مناطق روستایی نصب شدند تا مردم آنها از نعمت گاز برخوردار شوند و در امور مختلف زندگی از آن به طور بهینه استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه به پیمانکاران مبلغ قابل توجهی بدهی داریم، بیان کرد: مسئولان و اقشار مختلف مردم باید در حد توان برای توسعه سطح رفاهی و ارائه خدمات به متولیان امور این شرکت یاری برسانند چرا که مبالغ اختصاص یافته باید به طور اصولی در راستای توسعه شبکه گاز، پرداخت حقوق پرسنل و ... هزینه شود لذا با وجود همه مشکلات و سختی‌ها هدف ما بهبود سطح زندگی مردم ساکنان شهرها و مناطق دورافتاده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول