اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برودت هوا در قزوین؛

قطع گاز زندگی در قزوین را مختل کرده است

خبرگزاری فارس: قطع گاز در برخی از مناطق قزوین، موجب نارضایتی مردم شده است.

قطع گاز زندگی در قزوین را مختل کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در حالی که قزوین در دومین ماه از فصل پاییز، هوای سرد و بارندگی را تجربه می‌کند، مردم این شهر با مشکل قطع گاز روبرو هستند به طوری که از شب گذشته گاز مناطقی از شهر قزوین قطع شده و این مشکل هنوز در برخی از نقاط به قوت خود باقی است.
یکی از شهروندان قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: قطع گاز مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است به طوری که با توجه به سرمای هوا در گرم کردن منازل خود دچار مشکل هستیم.
محمد علیپور افزود: قطع گاز در این موقع از سال که هنوز مصرف  گاز چندان افزایش نیافته است ما را نگران این موضوع کرده که در فصل زمستان نیز این قطع گاز وجود داشته باشد.
یکی دیگر از شهروندان قزوینی نیز اظهار کرد: ما از شب گذشته به صورت مقطعی قطع گاز را داریم و اکنون نیز این قطع گاز ادامه دارد که امیدواریم مسئولان هرچه زودتر نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین علت قطعی گاز را اشکال فنی در شیر اصلی 40 اینچ خط انتقال و اصلی که ورودی محسوب می‌شود، عنوان کرد و اظهار کرد: راه‌اندازی خط اصلی زمان‌بر است که به مرور در حال انجام است و وصل کامل شبکه 24 ساعت زمان نیاز دارد.
با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان قزوین، بارش باران در قزوین ادامه دارد و دمای هوا نیز در قزوین پنج درجه بالا صفر است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول