اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

بانک مرکزی در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی دریغ نکند

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ارتقای وضعیت تولید و صنعت در کشور به یاری بانک مرکزی نیز نیازمند است، گفت: بانک مرکزی در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی دریغ نکند.

بانک مرکزی در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی دریغ نکند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، خدامراد احمدی ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی در زمینه صنعت در محل سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: در این راستا تولید صادرات‌گرا یکی از مهمترین کارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
وی با بیان اینکه باید ارزش افزوده کالاها ارتقا یابد افزود: امروز شرایط به‌گونه‌ای است که باید همگی برای اعتلای وضعیت تولید و صنعت تلاش جدی داشته باشند.
رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران تصریح کرد: فضای امروز تولید و صنعت در کشور فرصت‌های زیادی را برای رقابت با کشورهای مختلف برقرار کرده است.
وی توضیح داد: این کار نیز در حال حاضر با برند ایران در بازار در حال عرضه است.
احمدی به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با تولید و صنعت اشاره کرد و متذکر شد: رهبر فرزانه انقلاب صنعتگران را در خط مقدم جهاد اقتصادی دانسته و به این امر توجه جدی دارند.
وی اعلام کرد: در بخشی دیگر نیز ایشان تاکید به عدم واردات کالاهای قابل تولید در کشور را دارند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر این امر که در حال حاضر این کار سبب افتخارآفرینی زیاد برای صنعت‌گران است، عنوان کرد: امروزه به هیچ‌وجه عنوان سپردن خط تولید به خارجی‌ها قابل توجیه نیست.
وی تاکید کرد: باید در حال حاضر شرایط در اختیار تولیدکنندگان داخلی برای تولید بهترین محصولات با بالاترین کیفیت باشد.
احمدی با بیان اینکه باید مدیریت و ساخت در دست نیروهای توانمند باشد، خاطرنشان کرد: تنها با این رویکرد برند کالاهای ایرانی در سراسر نقاط جهان تثبیت شده و مشتریان خاص خود را پیدا می‌کند.
عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران حمایت‌های دولت در این زمینه را خواستار شد و گفت: ارتقای وضعیت تولید و صنعت در کشور به یاری بانک مرکزی نیز نیازمند است.
وی یادآور شد: در همین راستا باید بانک مرکزی در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی از هیچ کوششی دریغ نکند.
رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی را نیز گام اساسی برای بهبود وضعیت تولید دانست و افزود: حضور صنعتگران در چنین فضاهایی به رشد تولید کمک می‌کند.
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فلزات، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی و  هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات استخراج معدن، تخصصی صنایع لاستیک، پلاستیک و ششمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی رنگ و رزین، پتروشیمی،پوشش‌های صنعتی، چسب، مواد شیمیایی و کامپوزیت‌ها تا 8 آبان از ساعت 16 تا21 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد واقع در انتهای بلوار وکیل‌آباد این شهر پذیرای متخصصان و علاقه‌مندان است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول