اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نوجوان در گچساران صورت می‌‌گیرد؛

تجلیل از 400 نوجوان نخبه فرهنگی و هنری در گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران از تجلیل از 400 نوجوان نخبه و فعال فرهنگی و هنری به‌مناسبت هفته نوجوان در گچساران خبر داد.

تجلیل از 400 نوجوان نخبه فرهنگی و هنری در گچساران
یدالله مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: هشتم آبان، سالروز شهادت و حماسه‌آفرینی اسوه‌ نوجوان جبهه‌های حق علیه باطل، شهید محمد حسین فهمیده، روز نوجوان است.
وی خاطرنشان کرد: الگوپذیری از سیزده ساله‌های دلاور مانند فهمیده، سبب حرکت به سوی تکامل و پیشرفت، تلاش برای استقلال ایران اسلامی بوده و تکیه بر ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است.
مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به لزوم توجه به خواسته‌ها و نیازهای جوانان و توجه در هدایت صحیح آن‌ها ابراز داشت: اگر نوجوان درست تربیت شود و پایه‌های فکری مستحکم و صحیحی داشته باشد، در آینده تبدیل به جوانی مفید به حال خود، خانواده و کشورش می‌شود.
مرادی تصریح کرد: اگر در دوران نوجوانی فرد از پایه‌های سست فکری و عقاید نادرست برخوردار باشد، به جوانی متزلزل، بی‌هویت می‌شود که برگشت به مسیر اصلی تربیت نیز بسیار سخت است.
وی با اشاره به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده بیان کرد: شهید فهمیده از جمله دانش‌آموزان بسیجی کشور بود که با نثار خون خود بر تازگی و سرخی خون شهدای جنگ تحمیلی افزود.
این مقام علمی و فرهنگی گچساران با بیان اینکه شهید فهمیده با سرمایه عظیمی از فهم و درک انقلابی و باورهای اسلامی، وارد جنگ شد، افزود: او با وجود سن کم در خونین شهر با اقدامی شجاعانه، نامش را در دفتر شهیدان  هماره زنده تاریخ ایران ثبت کرد و به قهرمانی جاودان مبدل شد.
مرادی از همه مسئولان خواست با توجه به تهدیدات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران وجود این الگوهای ایثارگری در جامعه را ارج گذاشته و در شناسایی آنان به نسل‌های دیگر بیشتر تلاش شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته نوجوان ابراز داشت: در هفته نوجوان در گچساران برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.
مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و هنری، از 400 فعال و نخبه فرهنگی و هنری دانش‌آموز در گچساران تجلیل می‌شود.
مرادی بیان ادامه داد: راهپیمایی 13 آبان در گچساران همانند سال‌های گذشته با شرکت حداکثری دانش‌آموزان و با شکوه خاصی برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: روز 13 آبان از مهمترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی و سرآغاز مبارزه با استکبار جهانی بود و حضور و شرکت در راهپیمایی 13 آبان، تجدید میثاق دوباره با امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول