اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران:

متخلفان صنفی مازندران بیش از 8.5 میلیارد ریال جریمه شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: متخلفان صنفی مازندران بیش از 8.5 میلیارد ریال جریمه شدند.

متخلفان صنفی مازندران بیش از 8.5 میلیارد ریال جریمه شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران، مهدی عباسی بیان داشت: در چارچوب سیاست های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان گشت مشترک با حضور تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه های اجرایی استان در زمان های خاص و در طرح های مختلف انجام می پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صلاحیت ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی فوری به پرونده‌ها ست اما برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در برگزاری گشت مشترک با دستگاه‌های اجرایی حضور فعال و مستمر دارد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 900 مورد گشت مشترک با حضور اتحادیه‌ها، ادارات، سازمان‌های دولتی با حضور تعزیرات حکومتی مازندران اجرا شده است.
عباسی با بیان اینکه بیشترین تخلفات کشف شده این گشت‌ها مربوط به احتکار، کم فروشی و گرانفروشی بود، اظهار داشت: این گشت‌های مشترک از بخش‌های مختلف تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی انجام گرفته است.
 وی تصریح کرد: از این تعداد بازرسی مشترک صورت گرفته 700 مورد تخلف کشف شده که در قالب 636 فقره پرونده در زمینه تخلفات احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، تفلب، عرضه خارج از شبکه و سایر تخلفات برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران درباره عملکرد اداره متبوعش در طرح‌های مختلف امسال گفت: در طرح تابستانه سال جاری 5 هزار و 976 فقره پرونده وارد شد که از این تعداد 5 هزار و 526  فقره مختومه اعلام شد.
وی خاطرنشان کرد: متخلفان این پرونده‌ها به مبلغ 8 میلیارد و 687 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند و در طرح رمضان نیز 2 هزار و 116 فقره پرونده وارده و 2 هزار و 50 فقره مختومه و متخلفان در این طرح به مبلغ 5 میلیارد و 501 میلیون و 564 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.  
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران درباره پرونده‌های بهداشتی ارجاع شده به شعب گفت: از ابتدای سال جاری 783 فقره پرونده وارد شد که از این تعداد 699 فقره مختومه و متخلفان بهداشتی به مبلغ 325 میلیون و 677 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند و در بخش قاچاق نیز سه فقره وارد شد که تمامی آنها مختومه و قاچاقچیان به مبلغ 336 میلیون و 812 هزار و 572 ریال جزای نقدی تعزیر شدند.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول