اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

غرب سلاحی برای مقابله با فرهنگ مهدویت ندارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: غرب سلاحی برای مقابله با فرهنگ مهدویت و شیعه ندارد.

غرب سلاحی برای مقابله با فرهنگ مهدویت ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، هادی ابراهیمی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی قرآنی روستای احمدچاله پی بابل اظهار داشت: توجه به مباحث فرهنگی و قرآنی از اقدامات ارزنده دولت نهم و دهم بوده و این نگاه مثبت به امر فرهنگی نشان از عمق توجه دولت به تعلیم قرآن و احکام اهل بیت در تمام نقاط استان مازندران است.
وی خاطرنشان کرد: هرچه در زمینه ترویج فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی اقدام شود باز هم کم است چراکه ما در استان مازندران در این زمینه ظرفیت‌های خوبی داریم که مشارکت‌های مردمی در این زمینه نقش زیادی به خاطر دلبستگی به قرآن، معارف الهی و فرهنگ ائمه دارند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه مازندران پیشینه فرهنگی و مذهبی زیادی در زمینه پذیرش دین علوی و سابقه تمدنی در حوزه معارف دینی و شیعی دارد، بیان داشت: دشمن هتک حرمت به قرآن و اسلام را در دستور کار خود قرار داده و با ترفندهای رسانه‌ای و صرف بودجه‌های کلان درصدد تضعیف و نابودی اسلام هستند.
معاون سیاسی  و امنیتی استاندار مازندران بیان داشت: یک متفکر غربی در بازیابی هویت شیعی عنوان کرد که ایرانیان و شیعیان مجهز به سه مسئله مهم هستند که تا زمانی که این سه مسئله بین آنها حفظ شود دنیای غرب نمی‌تواند به اهداف خود برسد.
ابراهیمی تصریح کرد: نخستین عامل ولایت‌مداری ملت ایران و شیعیان است و مدیریت عالمانه ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس و جریان فتنه 88 که منجر به بصیرت مردم در حماسه 9 دی شد از مهم‌ترین این عوامل است.
وی افزود: شهادت‌طلبی ملت ایران و اتکای جوانان به فرهنگ شهادت و الگوگیری از امام حسین (ع) و همچنین اعتقاد به مهدویت که با ظهور منجی عدالت بر تمام جهان گسترده خواهد شد از مهم‌ترین مسائلی است که غرب سلاحی برای مقابله با آن ندارد.
ابراهیمی افزود: مرکز شیعه‌شناسی سازمان سیا در بررسی وضعیت و اصالت‌های ملت شیعه تشکیل شد و اصالت ملت شیعه همان جامعه، نظام و جوانان قرآنی است و دشمن با تمام توان و برنامه‌ریزی مدون درصدد کمرنگ  کردن آن است.
ابراهیمی ابراز داشت: مهندسی معکوس در دستور کار سلطه جهانی و رسانه‌های جمعی غرب قرار گرفته و با حجم برنامه‌ریزی وسیع هیچ خطوط قرمزی را نمی‌شناسد و از همه حربه‌ها برای ضربه‌زدن به اسلام و شیعیان استفاده می‌کنند.
وی اضافه کرد: جامعه ما بیدار است و فضای جامعه به برکت نظام  اسلامی فضای قرآنی و ترویج فرهنگ اهل بیت است که در هیچ کشوری شاهد چنین رویکردی نبوده و دولت خدمتگزار نیز از هر طریقی این اقدامات فرهنگی را حمایت  می‌کند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه روستای احمد چاله‌پی به زودی به احمد شهر تبدیل می‌شود اذعان داشت: یکی از مولفه‌های شهرشدن برخورداری از بعضی از سازه‌های علمی و فرهنگی است که این مجتمع نیز این شرایط را فراهم خواهد کرد و ما نیز به چنین برنامه‌های فرهنگی نگاه ویژه خواهیم داشت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول