اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حرم رضوی؛

31 هزار نفر در جلسات پرسمان دینی شرکت کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره پاسخگویی به سوالات دینی و اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی گفت: بیش از 31 هزار نفر در سلسله نشست‌های پرسمان دینی در دهه کرامت رضوی شرکت کردند.

31 هزار نفر در جلسات پرسمان دینی شرکت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی، جواد هاشمی با بیان این مطلب اظهار داشت: جلسات پرسمان دینی با موضوعات«جایگاه زن در اسلام»، «زیارت برتر، آثار و برکات زیارت»، «مناظره گفتگوی ادیان»، «مناظره امام‌شناسی»، «سیره خانوادگی و تربیتی امام رضا(ع)»، «سیره سیاسی، اجتماعی و عبادی امام رضا(ع)» و«امام رضا(ع) ولی نعمت ایرانیان» برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جلسات حجت‌الاسلام طباطبایی، ماندگاری، مرادی، اسداللهی، عدالتیان، هادی، جلالی و پناهیان به سخنرانی پرداختند.
سرپرست اداره پاسخگویی به سوالات دینی و اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی خاطر نشان کرد: در سلسله نشست‌های پرسمان دینی که در ایام دهه کرامت در صحن جمهوری اسلامی و مدرسه پریزاد برگزار شد، هدایایی نیز به شرکت‌کنندگان اهداء شد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول