اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق سمنان خبر داد:

اجرای طرح مشوق‏های برق صنعتی و کشاورزی در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از اجرایی شدن طرح مشوق‏های مشترکان برق صنعتی و کشاورزی در استان سمنان خبر داد.

اجرای طرح مشوق‏های برق صنعتی و کشاورزی در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده عصر امروز در جلسه کمیته مدیریت مصرف برق استان سمنان اظهار داشت: مشوق‏های لازم برای مشترکان صنعتی و کشاورزی همکار در طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه در قبوض برق مصرفی آنان اعمال می‏‏‏شود.
موسوی‏زاده با بیان اینکه اجرای این برنامه از اول خرداد تا پایان مرداد ماه سال جاری بوده، یادآور شد: 89 مشترک صنعتی در زمینه مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده و 54 مشترک مشمول تخفیف شده‏اند.
وی ضمن قدردانی از مشترکان صنعتی همکار ابراز داشت: برای این دسته از مشترکان تخفیفاتی در بهای برق مصرفی آنان در نظر گرفته شده که تا پایان آبان ماه در صورت حساب آنان اعمال خواهد شد و میزان آن بالغ بر یک میلیارد و 26 میلیون ریال است.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق استان سمنان همچنین اظهار داشت: 20 مشترک تعرفه کشاورزی نیز در قالب طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه در طول ماه‏های خرداد، تیر و مرداد امسال همکاری داشته و در چهار ساعت پیک مصرف (20 تا 24 شب)، از برق چاه بهره‏گیری ننموده و به نسبت تعداد روزهایی که مشارکت داشته‏اند، برق مصرفی آنها با نرخ 40 ریال کم باری محاسبه و اعمال شده است.
وی میزان مشارکت و انرژی کاهش یافته بخش کشاورزی را 241 هزار و 67 کیلووات ساعت اعلام کرد و افزود: تخفیفات این دسته از مشترکان در مجموع افزون بر 9 میلیون ریال محاسبه و در قبوض برق مصرفی آنان اعمال شده است.
موسوی‎زاده با اشاره به استمرار برنامه‏های بهینه‏سازی مصرف برق در بخش‏های مختلف گفت: با مشارکت کلیه مشترکان، پیک بار امسال با موفقیت طی شده و باید با اجرا و تداوم اقدامات مرتبط با اصلاح الگوی مصرف و صرفه‏جویی بهینه، هماهنگی‏های لازم برای کاهش اوج بار سال آینده پیش‏بینی و عملیاتی شود.
وی همچنین برگسترش و بهره‏گیری از ظرفیت انرژی‏های تجدیدپذیر جهت ساختمان‏ها و محوطه‏های اداری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: توسعه انرژی‏های نو در بخش توقف‏گاه خودروها و محوطه‏های اداری دستگاه های اجرایی بسیار کاربردی و موثر است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول