اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم:

حضور مردم در نمایشگاه سالنمای خدمت موجب دلگرمی مدیران است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم گفت: حضور چشمگیر مردم در نمایشگاه سال‌نمای خدمت موجب دلگرمی مدیران دستگاه‌های مختلف می‌شود.

حضور مردم در نمایشگاه سالنمای خدمت موجب دلگرمی مدیران است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، سیدرضا دهناد در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: حضور همه دستگاه‌ها در این نمایشگاه موجب نگاه سیستمی به مجموعه خدمات می‌شود.
وی افزود: گرد آمدن مدیران و کارشناسان همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها به هم‌افزایی بیشتر فعالیت‌ها کمک کرده و زمینه آشنایی آنها با عملکرد و وظایف یکدیگر را فراهم می‌سازد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار‌ قم با اشاره به استقبال گسترده اقشار مردم از نمایشگاه سال‌نمای خدمت گفت: باید در این زمینه اطلاع‌رسانی بیشتر صورت گیرد به همین دلیل طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با آموزش و پرورش قرار است مدیران مدارس زمینه حضور دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف را برای بازدید از نمایشگاه فراهم کنند.
وی خواستار حضور دانشجویان دانشگاه‌های استان در نمایشگاه سال‌نمای خدمت شد و ابراز کرد: این امر موجب می‌شود که دانشجویان و دانش‌آموزان در جریان آخرین پیشرفت‌های استان قرار گیرند.
دهناد عملکرد نمایشگاه امسال را خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم که حضور چشمگیر مردم علاوه بر اینکه آنان را در جریان امور قرار می‌دهد موجب دلگرمی مدیران و دست‌اندرکاران دستگاه‌های مختلف نیز بشود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار‌ قم از صدا و سیما و سایر رسانه‌های گروهی استان خواست نسبت به پوشش خبری این نمایشگاه اقدام لازم را انجام دهند و اظهار داشت: رسانه‌های نقشی اساسی در معرفی عملکرد مجموعه خدمات شهری دارند که یکی از آنها اطلاع‌رسانی در مورد این نمایشگاه است.
وی با اشاره به مصاحبه‌های مدیران مختلف با رسانه‌ها خاطرنشان کرد: هرچند این امر در طول سال صورت می‌گیرد اما ارائه عملکرد جامع در نمایشگاه فرصت بهتری برای گزارش دادن به مردم تلقی می‌شود.
دهناد هدف از برگزاری این نمایشگاه را در جریان قرار گرفتن مردم از عملکرد دستگاه‌های مختلف به ویژه مصوبات سفر رهبری دانست و افزود: حضور مردم در این نمایشگاه نیز نوعی تشکر از عملکرد مدیران و موجب دلگرمی آنان خواهد بود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول