اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم عنوان کرد؛

عملکرد موفق آبفا در استفاده از فناوری‌های نوین

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم در بازدید از غرفه شرکت آب و فاضلاب در نمایشگاه سال‌نمای خدمت، عملکرد شرکت آب و فاضلاب را در استفاده از فناوری‌های نوین موفق ارزیابی کرد.

عملکرد موفق آبفا در استفاده از فناوری‌های نوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محسن محرری از غرفه شرکت آب و فاضلاب در نمایشگاه سال‌نمای خدمت که در محل دائمی نمایشگاه‌های استان در حال برگزاری است بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات و برنامه‌های آبفای قم قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم در جریان این بازدید به تشریح برخی از دستاوردهای شرکت آب و فاضلاب در بخش‌های مختلف پرداخت و استفاده از کنتور‌های الکترومغناطیسی برای مشترکان پرمصرف، ساخت و نصب سامانه هوشمند کنترل فشار آب در شبکه آبرسانی قم به ابتکار کارشناسان آبفای قم برای نخستین بار در کشور و واگذاری ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب به دفاتر پیشخوان دولت را از جمله اقدامات شاخص آبفای قم طی یک سال گذشته برشمرد.
حمید توکلی‌بینا خاطرنشان کرد: تمام اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان بوده و در تحقق این هدف گام‌های بلندی نیز برداشته شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم نیز پس از این بازدید، شرکت آب و فاضلاب را در تمام عرصه‌ها مثبت ارزیابی و تصریح کرد: آبفا از جمله دستگاه‌های اجرایی استان است که در زمینه استفاده از فناوری های نوین عملکرد موفق داشته و پیشرو بوده است.
وی همچنین با اشاره به کمبود آب در استان و مشکلات تامین آب خاطرنشان کرد: با وجود اینکه طی یک سال گذشته با شرایط بحرانی از نظر تامین آب در استان مواجه بودیم اما با اقدامات شرکت آب و فاضلاب  مشکل خاصی در زمینه تامین آب در قم نداشتیم.
محرری تاکید کرد: در کنار تامین آب، شرکت آب و فاضلاب در زمینه فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های آموزشی و ترویجی در سطح استان حضوری فعال داشته است که این اقدامات بسیار موثر نیز بوده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول