اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب کشور؛

مدیرعامل آبفای شهری استان سمنان معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور معرفی شد.

مدیرعامل آبفای شهری استان سمنان معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، استاندار سمنان ظهر امروز در مراسم معرفی مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان، به توطئه جدید آمریکا علیه ایران و تلاش برای ترور سفیر کشور عربستان در آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا در این توطئه هم به هدف خود نمی‏رسد.
عباس رهی افزود: آمریکا توطئه جدیدی در سر دارد؛ اما در این برنامه خود هم بی‏شک شکست خواهد خورد.
وی خدمت به مردم را سبب افزایش رضایت مردمی دانست و اظهار داشت: هرچه بتوان بیشتر به مردم خدمت کرد رضایت مردم بیشتر و دشمن ناامیدتر می‏شود. 
رهی خدمت به مردم را خدمت به امام زمان (عج) دانست و گفت: رضایت مردم باعث دوام نظام ارزشی ایران می‏شود و مسئولان در خدمت به مردم کوشا باشند.
 
* نیاز به 50 هزار میلیارد ریال برای اصلاح شبکه‏ها
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این مراسم هدر رفت آب و نیاز شبکه‏های آبرسانی به اصلاح و بازسازی را از مشکلات اساسی آب و فاضلاب کشور عنوان کرد.
مجتبی ثمره‏هاشمی تصریح کرد: برای اصلاح شبکه‏ها و بازسازی تاسیسات آبرسانی در کشور 50 هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است. 
وی با بیان اینکه این رقم معادل کل بودجه سالانه بخش آب و فاضلاب وزارت نیرو است، اظهار داشت‏: در سال‏های اخیر و حتی برای سال 90 هیچ‏گونه ردیف بودجه و اعتباری برای این منظور پیش‏بینی نشده است؛ اما تلاش می‏شود برای سال‏های بعد اعتباری تخصیص یابد‏. 
ثمره‏هاشمی گفت: بهسازی و اصلاح شبکه آبرسانی در استان‏ها توسط شرکت‏های آبفا از محل درآمدهای داخلی این شرکت‏ها انجام می‏شود که به دلیل پایین بودن درآمدهای داخلی شرکت‏ها اینگونه بهسازی‏ها به کندی در کشور انجام و رقم قابل توجهی صرف این کار نمی‏شود.

*  قیمت دریافتی از مردم بسیار پایین است
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزایش درآمد آب از طریق افزایش قیمت بهای آب را یکی از راه‏های تامین منابع مالی برای بهسازی شبکه‏‏های آبرسانی دانست و افزود: هم‏اکنون قیمت دریافتی از مردم بسیار پایین‏تر از قیمت تمام شده آب است و قیمت پیشنهادی جدید نیز باید به تصویب ستاد هدفمندی یارانه‏ها و کارگروه تحولات اقتصادی کشور برسد تا درآمد شرکت‏های آبفا افزایش یابد.‏
وی استان سمنان را از استان‏های کم‏مصرف آب در کشور دانست و گفت: میانگین آب بدون درآمد در استان سمنان 25 درصد بوده که از میانگین کشوری نیز پایین‏تر است.
در این آیین، عباس تجلی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان معرفی و از خدمات و فعالیت‏های مرتضی عزالدین مدیرعامل قبلی شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان تقدیر شد‏.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول