اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

اجازه ندهیم بین جوانان و راه شهیدان جدایی بیفتد

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموزی فرصتی مناسب برای معرفی اهداف و تفکرات شهدا است، گفت: اجازه ندهیم بین جوانان و راه و تفکر شهیدان جدایی بیفتد.

اجازه ندهیم بین جوانان و راه شهیدان جدایی بیفتد
فریدون خالویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: 150 دانش‌آموز پسر پایه دوم دبیرستان این شهرستان عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.
وی افزود: این تعداد دانش‌آموز به همراه مربیان و مسئولان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی به‌وسیله سه دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی باشت هدف از اعزام دانش‌آموزان را شرکت در نخستین دوره آموزش دفاعی راهیان نور عنوان کرد و گفت: این دانش‌آموزان به مدت سه روز در این اردو شرکت دارند.
خالویی تصریح کرد: در این اردو دانش‌آموزان واحد عملی درس آمادگی دفاعی خود را با شرکت در مانورهای  عملیاتی مناطق جنگی و پادگانهای نظامی می‌گذرانند.
وی اضافه کرد: دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی هویزه، سوسنگرد، دهلاویه، شلمچه و اروندکنار بازدید می‌کنند.  

*اجازه ندهیم بین جوانان و راه و تفکر شهیدان جدایی بیفتد
امام جمعه باشت نیز در جمع کاروان دانش‌آموزی راهیان نور گفت: وجب به وجب مناطق جنگی معطر و منور به خون شهدا است.
حجت‌الاسلام  عبدالرحیم عبودی خطاب به دانش آموزان گفت: باید تلاش کنید در این سفر از معنویات این مکان‌های مقدس خوب استفاده کرده و با اهداف شهدا آشنا شوید.
وی به شهادت نوجوان 13 ساله حسین فهمیده اشاره کرد و ابراز داشت: اقدام این نوجوان دانش‌آموز بسیجی در نارنجک به خود بستن و منفجر کردن تانک دشمن نشان از بصیرت آن شهید است.
وی تصریح کرد: ملت ایران نشان دادند که طبق باور خودشان در دفاع از ارزش‌ها، وطن و دین از بزرگ و کوچک در صحنه و گوش به فرمان ولی فقیه هستند که نمونه بارز آن شهادت حسین فهمیده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشت عنوان کرد: دشمنان بدانند که اگر در ذهن و فکر خود قصد حمله و آسیب رساندن به ایران را داشته باشند، نوجوانان کشور آماده نبرد هستند.
عبودی ابراز داشت: باید دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی سفر کنند و با امثال فهمیده‌ها آشنا شوند تا بین شهدا و نسل جوان فاصله نیفتد.
امام جمعه باشت هفته بسیج دانش آموزی را فرصتی مناسب برای معرفی اهداف و تفکرات شهدا به نسل جدید برشمرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول