اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور روستایی استانداری البرز تأکید کرد:

حمایت از مشاغل روستایی استان البرز

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور روستایی استانداری البرز بر حمایت از مشاغل روستایی در این استان تأکید کرد.

حمایت از مشاغل روستایی استان البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آرش بهادری ظهر امروز در نشست ساماندهی و حمایت از اشتغال روستایی استان البرز اظهار داشت: روستاهای این استان دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیاری است که با حمایت و توجه بیشتر به این مهم می‌توانیم بیشترین بهره‌برداری را به منظور توسعه و پیشرفت از این مناطق داشته باشیم.
وی ادامه داد: رفع مشکلات و کمبودها در روستاها می‌تواند بر توسعه و آبادانی بیشتر این مناطق تأثیرگذار باشد.
این مسئول گفت: مسئولان استان البرز باید حمایت‌ بیشتری از روستاهای این استان کرده و مشکلات و معضلات خانوارهای روستایی را کاهش دهند.
بهادری تأکید کرد: حمایت از مشاغل روستایی می‌تواند تأثیرات بسیار زیادی در کاهش مهاجرت‌های روستایی به شهرها داشته باشد.
وی تصریح کرد: روستاییان هنگامی که درآمدزایی بیشتری داشته باشند ترجیح می‌دهند که در روستاهای خود ساکن بوده و در همان جا به اشتغال بپردازند.
این مسئول یکی از مهم‌ترین اقدامات را شناسایی ظرفیت‌های روستایی استان البرز عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام باید با هدف اشتغالزایی بیشتر در روستاهای این استان انجام شود.
بهادری افزود: حمایت از مشاغل روستایی و در کنار آن ایجاد فرصت‌های شغلی نیز یکی دیگر ضروریاتی است که باید از سوی مسئولان ذیربط در روستاها انجام شود.
وی تأکید کرد: در این راستا آموزش فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد از مهم‌ترین ارگان‌ها به منظور حمایت‌ و ایجاد اشتغال در روستاها هستند.
این مسئول در ادامه سخنان خود به برگزاری طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن اشاره کرد و افرود: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا جهت همکاری با گروه سرشماری باید تدابیر لازم را داشته باشند.
وی در پایان افزود: با توجه به فرارسیدن فصل سرما باید اقدامات لازم به منظور ارائه خدمات بیشتر به روستاییان از سوی مسئولان انجام شود تا ساکنان این روستاها با کمترین مشکل و کمبود مواجه شوند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول