اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار کرمانشاه صورت گرفت؛

تعیین تکلیف پروژه‌های 500 روستای استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار کرمانشاه اجرای تعدادی از مصوبات سفر رهبری به استان از جمله اجرای طرح‌های سد‌سازی، مهار آب‌های مرزی و سطحی، گازرسانی به 500 روستا و... تعیین تکلیف شدند.

تعیین تکلیف پروژه‌های 500 روستای استان کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، با حضور ابراهیم عزیزی، معاون اجرایی رئیس جمهور و سید دادوش هاشمی، استاندار کرمانشاه و تعدادی از مدیران استان پروژه‌های آب، کشاورزی، راه و ترابری و گازرسانی به 500 روستای استان در جلسه‌ای که در استانداری برگزار شد، تعیین تکلیف شدند. 
براساس گزارش استانداری کرمانشاه، در این جلسه اجرای تعدادی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان از جمله اجرای طرح‌های سد‌سازی، مهار آب‌های مرزی و سطحی، اجرای طرح‌های کشاورزی، راه و ترابری و گازرسانی به 500 روستا تعیین تکلیف شدند.
در این جلسه معاون اجرایی و راهبردی رئیس جمهور با بیان اینکه باید نهایت تلاش و کوشش خود را برای اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کار گیریم، گفت: در سفر مقام عظمای ولایت به استان طرح‌های بسیار خوبی به تصویب رسید که با اجرای آن‌ها استان متحول می‌شود.
وی گفت: در اجرای مصوبات باید ضمن کار جهادی‌ از ایده‌های جدید و نو‌آوری نیز استفاده کنیم.
همچنین در این جلسه راهکارهای لازم برای اجرای پروژه‌های آب، کشاورزی، مهار آب‌های سطحی، راه و ترابری و گازرسانی به 500 روستا ارائه و مقرر شد برای تسریع در اجرای آن‌ها جلسه‌ای در روز دوشنبه در دفتر معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور مسئولان وزارتخانه‌های مرتبط و مدیران استان تشکیل شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول