اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

اختصاص 15 میلیارد تومان به طرح‌های آبخیزداری خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص 15 میلیارد تومان برای طرح‌های آبخیز داری و تثبیت شن در خراسان جنوبی خبر داد.

اختصاص 15 میلیارد تومان به طرح‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
صادق خلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: امید است با اعتبارات اختصاص یافته از بخش کشاورزی و مسائل مرتبط با آب را حمایت کنیم.
وی با اشاره به محصولات استراتژیک و مهم خراسان جنوبی افزود: خراسان جنوبی در تولید برخی محصولات اعم از زرشک، عناب و زعفران دارای رتبه در سطح  کشور است.
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در این راستا هیئت دولت 15 میلیارد تومان برای حمایت از تولید این محصولات برای سال 91 اختصاص داده است.
خلیلیان با بیان اینکه دبیرخانه این محصولات و برگزاری جشنواره این محصولات با مسئولیت جهاد کشاورزی در استان تشکیل می‌شود، ادامه داد: امید است بتوانیم برنامه‌هایی را که برای این محصولات داریم سالانه تدوین کنیم.
وی از اختصاص 33 میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی و آب خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در سال جاری از محل شورای عالی آب اعتبارات خوبی در اختیار جهاد کشاورزی قرار گرفته است که سهم خراسان جنوبی 33 میلیارد تومان در این بخش است.
وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای کارهای آبخیزداری و تثبیت شن اختصاص یافته تا بتوانیم از بخش کشاورزی و مسائل تربیتی با آب حمایت کنیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول