اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری اردکان خبر داد:

بهره‌برداری از 2 میدان شهری در اردکان

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری اردکان گفت: میادین جوادالائمه (ع) و امام علی (ع) تا یک ماه آینده در اردکان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 2 میدان شهری در اردکان
محمدعلی مروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان با اشاره به فعالیت‌های مجموعه شهرداری اردکان در چند ماهه اخیر اظهار داشت: پروژه میدان جوادالائمه (ع) که 18 مهرماه سال جاری کلنگ‌زنی شده است در کمترین زمان ممکن و حداکثر تا 30 روز دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.
سرپرست شهرداری اردکان درباره جزئیات این پروژه بیان کرد: این میدان به مساحت 2هزار و 700 متر مربع، قطر 28 متر مربع و با اعتبار 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری اردکان احداث می‌شود.
مروتی خاطرنشان کرد: در مراسم کلنگ‌زنی این مجموعه قول بهره‌برداری از این میدان تا پایان سال جاری را داده‌ام.
مروتی ادامه داد: با تلاش کارکنان شهرداری و مدیریت طرح، این پروژه که 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی اضافه کرد: بر خلاف روال معمول، احداث پروژه‌های عمرانی در کشور که همواره با تاخیر و خلف وعده مسئولان مواجه است، این پروژه تا یک ماه دیگر افتتاح می‌شود و در دسترس مردم اردکان قرار خواهد گرفت.
مروتی از پیشرفت 70 درصدی عملیات احداث پروژه‌های عمرانی شهرداری اردکان خبر داد و گفت: مراحل پایانی عملیات آسفالت‌کشی پروژه میدان امام علی (ع) در حال انجام است و این میدان نیز تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
سرپرست شهرداری اردکان همچنین از تهیه طرح احداث میدان بهشت در ورودی بلوار آیت‌الله خاتمی خبر داد و افزود: با احداث این میدان در سه راه موسوم به عباسی، آمار تصادفات کاهش خواهد یافت و دغدغه‌های مردم در این زمینه برطرف می‌شود.
مروتی تاکید کرد: پیاده‌روسازی اطراف میادین شفق، آزادی و شهید فهمیده و خیابان‌های سعدی و مطهری جنوبی و بهسازی بافت قدیم محله شریف‌آباد از جمله فعالیت‌های این شهرداری است که در یک ماه اخیر انجام شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول