اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم دو و میدانی جوانان چهارمحال‎و‏بختیاری:

دوومیدانی‌کار جوان چهارمحال و بختیاری ملی‎پوش شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم دو‎ومیدانی جوانان چهارمحال و بختیاری از ملی‌پوش شدن علی شیریان دوومیدانی‌کار جوان این استان خبر داد.

دوومیدانی‌کار جوان چهارمحال و بختیاری ملی‎پوش شد
داریوش صمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، یا اعلام این خبر اظهار داشت: علی شیریان دو و میدانی‎کار جوان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در مسابقات آسیایی سریلانکا در بخش پرتاب دیسک به تیم ملی جوانان دعوت شد. 
وی بیان داشت: مسابقات جوانان قهرمانی آسیا مردادماه سال آینده در کشور سریلانکا برگزار می‌شود.
صمیمی با اشاره به وجود استعداد‌های فراوان در نقاط مختلف این استان در بخش ورزش گفت: در صورت توجه بیش از پیش مسئولان و فراهم کردن شرایط و امکانات کار برای آن‌ها در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد شکوفا شدن این استعداد‌ها و درخشش جوانان این استان در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.
سرمربی تیم دو ‎و میدانی جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: جوانان این استان از توانایی‌های ژنتیکی و جسمانی متناسب با این رشته ورزشی برخوردار هستند و باید شرایط را برای نشان دادن توانایی‌های آنان فراهم کنیم.
صمیمی همچنین در ادامه به شرکت تیم جوانان دو و میدانی این استان در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: در این دوره از مسابقات که هم‌اکنون نیز در شهر شیراز در جریان است، با پنج نفر از بهترین افراد دو و میدانی‎کار جوان خود شرکت کردیم اما نتوانستیم بر روی سکو رفته و افتخار برای استان کسب کنیم.
وی ادامه داد: ما برای شرکت در این مسابقات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم که متاسفانه با ناکامی دوومیدانی‎کاران جوان استان در این مسابقات زحماتمان بدون نتیجه ماند.
صمیمی غرور بیش از حد بچه‎ها را علت اصلی این ناکامی عنوان کرد و افزود: بچه‌های ما اعتماد به نفس بالایی برای کسب مدال داشتند و حریفان را دست کم گرفته بودند که همین مسئله باعث شد تا از گردونه رقابت‌ها حذف شوند.
سرمربی تیم دو ‎و میدانی جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان این که تمرینات دوومیدانی‎‌کاران جوان این استان از روزهای آینده از سر گرفته می‌شود، خاطر نشان کرد: ما در حال حاضر سعی می‌کنیم با فراموش کردن این ناکامی خودمان را برای موفقیت در میادین و مسابقات آینده آماده کنیم.
صمیمی اضافه کرد: از هم‌اکنون خودمان را برای مسابقات قهرمانی کشوری سال آینده و جبران این ناکامی آماده می‌کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول