اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان:

کاربری سالن دوومیدانی خوراسگان عوض شده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: سالن دوومیدانی خوراسگان اصفهان که از ابتدا برای تمرین دوومیدانی کاران این هیئت در نظر گرفته شده بود، در حال تغییر کاربری است.

کاربری سالن دوومیدانی خوراسگان عوض شده است
علیرضا امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت اسکیت استان اصفهان که از ابتدا به صورت موقتی، فعالیت خود را در سالن دوومیدانی خوراسگان آغاز کرده بود در حال حاضر، این سالن را به طور کامل در اختیار خود گرفته است.
وی با بیان اینکه سالن دوومیدانی خوراسگان به گونه‌ای طراحی شده که برای تمرین ورزش‌هایی مانند اسکیت نیز مناسب است، تصریح کرد: هیئت اسکیت استان اصفهان روی سالن دوومیدانی خوراسگان سرمایه‌گذاری کرده است.
رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان ادامه داد: طبق طرح‌های ملی ورزشی، قرار ساخت هشت سالن ویژه دوومیدانی در کشور به وسیله سازمان تربیت بدنی گذاشته شد، که غیر از سالن دوومیدانی خوراسگان، بقیه سالن‌ها ساخته شده و در اختیار سایر استان‌های کشور گذاشته شده است.
وی با اشاره به اینکه برای تکمیل سالن دوومیدانی خوراسگان به طور حتم هیئت دوومیدانی استان اصفهان با مشکلات فراوان مالی خود قادر به سرانجام رساندن این امر نبود، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به عنوان متولی ساخت این سالن شناخته شد.
امینی افزود: امروز با مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان جلسه‌ای را برای برطرف کردن مشکل تغییر کاربری سالن دوومیدانی خوراسگان به ورزش اسکیت برگزار می‌کنیم و امیدوارم در این جلسه تکلیف هیئت دوومیدانی استان اصفهان به طور کامل روشن و سهم این هیئت از سالن دوومیدانی خوراسگان مشخص شود.
وی افزود: درست است که سالن دوومیدانی خوراسگان، سالن سرپوشیده ورزشکاران هیئت دوومیدانی استان اصفهان برای تمرینات زمستانی و همچنین سالن ویژه بانوان دوومیدانی است و برای تمرین ورزشکاران دوومیدانی به دلیل نبود این سالن مشکلات زیادی به وجود می‌آید، ولی به طور حتم برای پیشرفت دوومیدانی کاران استان اصفهان از هیچ کاری رویگردان نیستیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول