اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مهرماه سال جاری صورت گرفت؛

ثبت سفارش 333 فقره کالا در خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی خرمشهر گفت: در مهرماه سال جاری ثبت سفارش 333 فقره کالا در اداره بازرگانی این شهرستان صورت گرفته است.

ثبت سفارش 333 فقره کالا در خرمشهر
عبدالامیر ربیهاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: اداره بازرگانی خرمشهر همچنان با استقرار اکیپ‌های نظارتی در سطح شهرستان در راستای نظارت بر قیمت و نحوه عرضه کالای مورد نیاز شهروندان اقدامات ویژه‌ای می‌کند.
وی افزود: همه این اقدامات تاکنون موجب شده تا نظارت خوبی در بازار و قیمت‌ها اعمال شود و اصناف نیز در این قضیه همکاری‌های خوبی انجام داده‌اند؛ به همین دلیل از افزایش قیمت‌ کالاها توسط واحدهای صنفی جلوگیری و فعالیت آن‌ها در قالب دستورالعمل‌های خاص در حال اجراست.
رئیس اداره بازرگانی خرمشهر با اشاره به عملکرد این اداره در مهرماه سال جاری تصریح کرد: همچنین در راستای حمایت از تجار و بازرگانان شهرستان و همچنین کمک به رونق اقتصادی منطقه در مهرماه سال جاری سه فقره کارت بازرگانی صادر و 9 فقره کارت تمدید کرده است.
وی همچنین در خصوص ثبت سفارش تعداد 333 فقره به ارزش 18 میلیون و 363 هزار و 531 دلار در شهرستان خاطرنشان کرد: از این تعداد 121 فقره در قبال صادرات به ارزش 6 میلیون و 310 هزار و 620 دلار، تعداد 20 فقره بدون انتقال ارز به ارزش یک‌میلیون و 416 هزار و 427 دلار و تعداد 192 فقره ارز آزاد به ارزش 10 میلیون و 636 هزار و 484 دلار ثبت سفارش شده‌ است.
ربیهاوی در ادامه به انواع کالاهای وارداتی در شهرستان اشاره کرد و گفت: لوازم خانگی، ابزارآلات، لوازم آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری، لاستیک، لوازم آرایشی، لیفتراک، ماشین سنگین، گل مصنوعی، نوشت‌افزار و کمپرسور هوا از جمله کالاهای وارداتی ثبت شده از طریق این اداره است.
وی با اشاره به انواع صادرات کالاها از این شهرستان خاطرنشان کرد: مصالح ساختمانی فلزی و ...، میوه و تره‌بار، موادغذایی، ماهی و لوازم صنعتی، تخته و الوار و همچنین خشکبار از کالاهایی است که توسط این اداره ثبت می‌شود.
رئیس اداره بازرگانی خرمشهر ادامه داد: معمولاً کالاهای وارداتی از کشورهای عراق، عمان، کویت و قطر وارد می‌شود.
به گفته وی همچنین از کشورهای چین، کره، تایوان، ایتالیا، ترکیه، هنر، بلژیک، فرانسه، اندونزی و تایلند صادرات انواع کالای نامبرده انجام می‌شود.
ربیهاوی گفت: امیدواریم با اقدامات و تلاش‌های در حال انجام به‌زودی شاهد ارتقا و پیشرفت اقتصادی شهرستان خرمشهر در حد مطلوب و در خور شأن باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول