اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس اعلام کرد:

عدم توجه به اشتغال نقده و اشنویه

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس : نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان و نمایندگان دوره‌های گذشته به موضوع اشتغال در شهرهای نقده و اشنویه توجه جدی نداشتند.

عدم توجه به اشتغال نقده و اشنویه
علی زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اشتغال‌زایی مبحثی نیست که یک نماینده این مشکل را به کل بتواند رفع کند چرا که دولت نیز با وجود تلاش‌های خود موفق به از بین بردن مشکل اشتغال‌زایی نشده است و تاکنون نتایج خاصی در زمینه اشتغال به دست نیاورده‌ایم.
وی با بیان اینکه عمده‌ترین زمینه اشتغال در شهرستان‌های آذربایجان غربی کشاورزی، دامداری و یا صنایع تبدیلی این بخش است، تصریح کرد: نقده و اشنویه از سال‌های گذشته تاحدودی ناامن بوده و به این دلیل مسئولان به سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی اهمیت نمی‌دادند که به مرور زمان این سرمایه‌گذاری‌ها در این مناطق آغاز شده است.
این مسئول افزود: در طول این چهار سال با تمام توان سعی کرده‌ایم بخش خصوصی را در این مناطق حمایت کنیم، به ویژه از صندوق مهر امام رضا( ع ) بیشتر استفاده شده و بانک‌های خصوصی که در شهرستان‌ها نبوده تاسیس شده‌اند.
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس خاطرنشان کرد: از چهار سال گذشته کارهای زیربنایی زیادی در زمینه اشتغال انجام شده و نتیجه‌اش در آینده دیده می‌شود.
زنجانی اعلام کرد: ایجاد بیمارستان، منطقه اقتصادی، استخراج از معدن مرزی، مناطق گردشگری و مسائل دیگر از دیگر کارها در دست اقدام است که سبب ایجاد اشتغال می‌شود.
وی گفت: منطقه اقتصادی که در آینده 2 هزار تا 3 هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در آن مشغول به کار خواهند شد و نیز معدن مرزی اشنویه که رو به پایان است از جمله کارهای است که در زمینه اشتغال‌زایی انجام گرفته است.
این مسئول تصریح کرد: اگر موفق شویم اعتماد مردم را جلب کنیم ادعا می‌کنم در دوره‌های بعد مشکلات اشتغال‌زایی نه 100 درصد ولی به صورت نسبی رفع خواهد شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول