اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی؛

دوره تربیت مربی قرآنی کودکانه پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از پایان دوره تربیت مربی قرآنی کودکانه با عنوان شکوفه‌های بهشت در این استان خبر داد.

دوره تربیت مربی قرآنی کودکانه پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری گفت: این دوره تربیت مربی با حضور 32 نفر از مربیان قرآن کانون‌های تخصصی نماز و قرآن، خانه‌های نور و کانون‌های فعال قرآنی استان برگزار شد.
وی با بیان اینکه مربیان قرآنی به مدت دو روز از آموزش‌های این دوره بهره‌مند شدند، عنوان کرد: آموزش حفظ قرآن با بازی و روش تلفیقی، آموزش روخوانی قرآن با سبک رنگ‌آمیزی، حفظ و مفاهیم سوره‌های جزء سی‌ام به صورت گروهی توسط مربیان و آموزش نماز به سبک شخصی سازی از جمله مباحث آموزشی دوره تربیت مربی قرآن کودکانه بود.
ذوالفقاری با اشاره به اجرای سبک آموزشی این دوره توسط مربیان قرآنی در کانون‌های فرهنگی هنری تصریح کرد: طرح ارائه سبک نوین آموزشی در حفظ قرآن، نماز، روخوانی و روان‌خوانی قرآن و تشویق‌های متنوع در کلاس قرآن برای کودکان از جمله ویژگی‌های این دوره تربیت مربی بود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ایجاد فضای کلاس شاد و کودکانه، آموزش قرآن به صورت آسان و لذت بخش و توانمند سازی مربیان برای برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مادرانی که فرزندان 5 تا 9 سال دارند را از دیگر ویژگی‌های دوره تربیت مربی شکوفه‌های بهشت عنوان کرد.
گفتنی است، دوره تربیت مربی قرآنی کودکانه با عنوان شکوفه‌های بهشت به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی(تخصصی نماز) اراک برگزار شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول