اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار کبگیان:

زیرساخت‌های فرهنگی بخش کبگیان نامناسب است

خبرگزاری فارس: بخشدار کبگیان با بیان اینکه در بخش‌های مختلف عمرانی در چند سال گذشته در این بخش کارهای خوبی صورت گرفته، گفت: متاسفانه به موازات کارهای خوب انجام گرفته زیرساخت‌های فرهنگی بخش کبگیان نامناسب است.

زیرساخت‌های فرهنگی بخش کبگیان نامناسب است
مسعود نوری در بازدید از پروژه‌های عمرانی بخش کبگیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه در طول چند سال اخیر در حوزه عمرانی کارهای خوبی در مناطق مختلف این بخش انجام گرفته، اظهار کرد: یکی از کارهای خوب انجام شده در بخش کبگیان توجه به ساخت راه‌های روستایی بوده که از این نظر در استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت خوبی خواهیم داشت.
بخشدار کبگیان با اشاره به اینکه تنها 15 کیلومتر راه روستایی آسفالت نشده در این بخش وجود دارد، تصریح کرد: با آسفالت این 15 کیلومتر جاده روستایی در بخش کبگیان، به زودی جشن پایان آسفالت راه‌های روستایی در این بخش گرفته می‌شود که خود افتخاری بزرگ در کارنامه این دولت برای خدمت‌گزاری به مناطق محروم است.
نوری در همین زمینه گفت: پول و اعتبار لازم برای ساخت این 15 کیلومتر راه روستایی آماده بوده و جلساتی را نیز با مدیران و مسئولان در این رابطه و همچنین پیمانکاران برگزار کرده‌ایم و پیمانکار نیز موظف شده تا هر چه سریع‌تر این پروژه را فعال کند که در غیر این‌صورت پروژه را به دیگری واگذار خواهیم کرد.
بخشدار کبگیان یکی از دغدغه‌های کنونی مقام معظم رهبری را به‌عنوان کشتیبان انقلاب مربوط به موضوعات فرهنگی دانست و گفت: در جنگ نرم دشمن باید بسیاری از زیرساخت‌ها فراهم باشد که از مهمترین زیرساخت‌های فرهنگی می‌توان به مساجد و خانه‌های عالم در روستاها و دهستان‌ها اشاره کرد.
نوری با انتقاد از این‌که مساجد بخش کبکیان در چند سال گذشته به‌عنوان مهمترین پایگاه فرهنگی تاکنون هیچ‌گونه اعتباراتی دریافت نکرده‌اند، تصریح کرد: در زمینه تکمیل حسنیه‌های این بخش نیز دارای مشکلات زیادی هستیم که به دلیل پی‌گیری و درخواست‌های مردمی برای راه‌اندازی آنها، اکنون باید همواره پاسخگو باشیم.
این مسئول با بیان اینکه این بخش با جمعیت بالای آن تنها یک خانه عالم دارد، متذکر شد: این در حالی است که بخش کبگیان حداقل به چهار خانه عالم نیاز دارد که یک پروژه در این زمینه در روستای موگر مدت چهار سال است که نیمه‌تمام باقی مانده است.
وی یکی دیگر از مشکلات این بخش را مربوط به تکمیل جاده مرکز استان به مرکز این بخش یعنی چیتاب دانست و گفت: در بازدیدی که فرماندار بویراحمد در چند روز اخیر از این محور داشتند قرار شد نقاط حادثه‌خیز آن شناسایی شده و پس از کارشناسی‌های لازم عملیات اجرایی برای حذف آن‌ها آغاز شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول