اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

مسئولان فرهنگی از اعمال برنامه‌های سلیقه‌ای بپرهیزند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس از مسئولان فرهنگی خواست تا برنامه‌ریزی درستی برای جوانان داشته باشند و گفت: مسئولان در این بخش از اعمال برنامه‌های سلیقه‌ای خودداری کنند.

مسئولان فرهنگی از اعمال برنامه‌های سلیقه‌ای بپرهیزند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی نقش دانش‌آموزان را در به ثمر رسیدن انقلاب در سال 57 و تداوم و اقتدار نظام طی سه دهه اخیر قابل توجه و تعیین کننده خواند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با خرافی خواندن اعتقادات به رمال‌های دعانویس از مردم به ویژه خانم‌هایی که به این قشر اعتقاد دارند خواست با تکیه بر عقل و منطق به زندگی خود ادامه دهند.
امام جمعه بندرعباس افزود: کمک خواستن از افرادی که توانایی انجام امور خود را ندارند برای گشایش در امور زندگی مضحک و نادرست است.
نعیم‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور تونس پس از سقوط حکومت بن علی ابراز داشت: امروزه مردم مسلمان در کشورهای اسلامی منطقه بیش از پیش بیدار شده‌اند.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: هر چند که امریکا با دخالت‌های بی‌جا در کشورهای منطقه چند صباحی به حضور و نفوذ خود در این کشورها ادامه می‌دهد امام سرانجام این دوره‌های کوچک نیز به سر می‌رسد و با روسیاهی توسط مردم مسلمان و آگاه از بلاد اسلامی بیرون رانده می‌شود چرا که این امر سابقه نیز دارد.
به گفته این خطیب جمعه، امریکا کشوری است که ادامه حیات آن بسته به دخالت در امور سایر کشورها دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول