اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بیرجند:

اجرای مصوبات مهم‌تر از تصویب آنهاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دولت در سفر چهارم مصوبات خوبی برای استان داشت، گفت: مردم بیش از آنکه نیاز به مصوبه داشته باشند نیاز به عمل به مصوبات دارند.

اجرای مصوبات مهم‌تر از تصویب آنهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد باقر عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تقدیر از سفر استانی دولت در دور چهارم به خراسان جنوبی اظهار داشت: مصوباتی که در این سفر و سه دور قبلی سفرهای استانی هیئت دولت به این استان تصویب شده باید به طور کامل اجرا شود و مردم انتظاری جز این ندارند. مردم بیش از آنکه نیاز به مصوبه داشته باشند نیاز به عمل دارند.
امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اهمیت نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی گفت: راه توحید از ولایت می‌گذرد، اگر چه توحید رمز رستگاری است اما توحید بدون ولایت به سرانجام نمی‌رسد. بدون ولایت فقیه که استمرار ولایت انبیا و اولیای خدا است اگر ادعای توحید کردیم سرنوشتی بهتر از قذافی‌ها و صدام نداریم.
وی با اشاره به موضوع ریاکاری تصریح کرد: ریا عمل انسان را به باد می‌دهد و اگر عمل خدایی نباشد صد هم که خوب باشد باطل است.
خطیب جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) گفت: باید با الگو گرفتن از ازدواج امام علی (ع) و فاطمه زهرا(س) از قرار دادن مهریه‌های سنگین بپرهیزیم.
عبادی با اشاره به اینکه باید زودتر شرایط ازدواج فرزندانمان را فراهم کنیم، افزود: طبق آمارهای وجود سن ازدواج بالا رفته و این الگوبرداری از شیوه‌های غربی است.
وی با تسلیت شهادت امام جواد(ع) اظهار امیدواری کرد: همه مردم مسلمان به ویژه شیعیان پیروان راستینی برای اهل بیت(ع) باشند.
امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله قاضی طباطبایی تاکید کرد: وی در 10 آبان سال 58 مورد هجوم عوامل سرسپرده استکبار گروه فرقان قرار گرفت و به شهادت رسید.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول