اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر:

2 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: در مهرماه امسال حدود دو تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف و 205 نفر نیز در همین ارتباط دستگیر و روانه زندان شدند.

2 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نعمت الله منصوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی بوشهر در راستای وظایف خود اقدامات موثری را برای مبارزه با مواد مخدر و به ویژه کشف جرائم مختلف در نقاط مختلف استان‌ انجام داده است.
‌و‌ی افزود: با حضور موثر ماموران ناجا در ماموریت‌های خود شاهد موفقیت‌های چشمگیری در ارتباط با مقابله با متخلفان داشته‌ایم‌.
‌منصوری گفت: با افزایش کنترل ورود مواد مخدر به استان در مهرماه امسال حدود دو تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف و 205 نفر نیز در همین ارتباط دستگیر و روانه زندان شدند.
‌جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهرافزود: در ماه گذشته پلیس استان در زمینه کشف قاچاق نیز به موفقیت‌های چشمگیری از جمله کشف نزدیک به 30 میلیارد ریال قاچاق دست یافتند‌. 
‌منصوری ادامه داد: با زحمات شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی استان تعداد 25 باند سارقان جنایی متلاشی و تعداد 292 نفر نیز دستگیر شدند‌‌.
جانشین فرماندهی انتظامی استان  بوشهر خاطرنشان کرد: در  ارتباط با مشارکت مردم در بحث تامین امنیت، هشدارهای انتظامی و آسیب شناسی جلسات مختلفی با شهروندان توسط کارشناسان پلیس‌های تخصصی برگزار شده است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رعایت نظم و امنیت از اجزا فرهنگ سازمان است و همه کارها باید مبتنی بر نظم باشد.
منصوری اضافه کرد:اجرای دقیق قانون موفقیت سازمانی را در انجام ماموریت ها بدنبال دارد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر ادامه داد:سربازان مسئولیت سترگی در حوزه‌های خدمتی خود بر عهده دارند و می‌توانند با رفتار و منش خود در جهت بالابردن امنیت و آسایش مردم گام بردارند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول