اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش برف و کولاک شدید؛

محورهای مواصلاتی خلخال باز است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری خلخال گفت: با وجود بارش برف و کولاک در بخشی از جاده‌ها، هم اکنون تمام محورهای مواصلاتی این شهرستان باز است و رفت و آمد در آن برقرار است.

محورهای مواصلاتی خلخال باز است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نادری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از گردنه الماس و نحوه خدمات‌رسانی راهداران به مسافران و رانندگان اظهار داشت: در گردنه الماس به دلیل بارش برف آن هم به شکل کولاک شدید تا صبح امروز با مشکلاتی در تردد مواجه بود ولی با تلاش راهداران عبور و مرور از این جاده به سهولت انجام می‌شود.
وی در خصوص راه‌های روستایی نیز اظهار گفت: با تلاش راهداران علیرغم بارش برف سنگین در برخی از روستاها راه‌های مواصلاتی آنها بازگشایی شده و تردد در آنها جریان دارد.
نادری یادآور شد: کلیه محورهای خلخال به اسالم مسیر قدیم و مسیر جدید از روستای مجره (سنتو) نمک پاشی و برف‌روبی شده و  تمام راهداران شهرستان به ویژه راهدار‌خانه الماس در گردنه صعب‌العبور الماس آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.
رئیس اداره راه و ترابری خلخال تصریح کرد: شهروندان و مسافرانی که قصد تردد از محورهای خلخال به اسالم و محور خلخال به پونل ـ رضوان‌شهر و بالعکس را دارند باید با تمام تجهیزات زمستانی اعم از زنجیر ‌چرخ، سوخت کافی و وسایل گرمازا، با خود به همراه داشته باشند تا در مواقع ضروری از آنها استفاده کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بارش باران و برف در کنار خوشحالی کشاورزان، سبب آب ‌گرفتگی معابر و برخی از مغازه‌ها شده و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.
در شهر اردبیل نیز به دنبال حاکم شدن سامانه بارشی و سرد که از دو روز پیش آب و هوای این شهر را به حال و هوای زمستانی تغییر داده است از صبح امروز نیز بارش برف و باران در برخی از مناطق ادامه داشته و اداره کل هواشناسی اعلام کرده که ین وضعیت جوی تا عصر فردا در اکثر نقاط استان اردبیل برقرار خواهد بود.
با وجود بارش برف در مناطق جنوب و مرکز استان اردبیل در مناطق شمالی این استان بارش باران همچنان ادامه دارد به طوری که در دو روز گذشته بیشترین بارش از شهر بیله‌سوار و پارس‌آباد گزارش شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اداره کل راه و ترابری استان اردبیل نیز با بیان این که کلیه محورهای مواصلاتی در استان اردبیل اعم از اصلی، فرعی و روستایی باز است و تردد در آنها جریان دارد همچنان از رانندگان وسایل نقلیه خواست در تردد‌های خود با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها احتیاط را مد نظر قرار داده و تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول