اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح استان اصفهان:

400 بیمار کلیوی زیر پوشش بیمه ‌نیروهای مسلح اصفهان هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح استان اصفهان گفت: تعداد 400 بیمار کلیوی زیر پوشش این بیمه در این استان قرار دارند.‌

400 بیمار کلیوی زیر پوشش بیمه ‌نیروهای مسلح اصفهان هستند
محسن اجل لوئیان، روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری هفدهمین سمینار سراسری دو روزه مدیران انجمن کلیوی استان‌های کشور در سالن اجتماعات محمد قریب دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: 11 نفر از این تعداد در سال گذشته عمل پیوند کلیه داشته‌اند که هزینه‌های آنها از طریق بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح استان اصفهان برای بقیه آنها نیز ضمن تشکیل پرونده بیماری خاص مراحل درمان و تهیه دارویشان را زیر پوشش قرار می‌دهد.
اجل لوئیان به اقدامات سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح در بحث پیشگیری در بیماری‌های کلیوی نیز اشاره کرد و افزود: این سازمان در ‌ارتباط‌ با بیماران دیابتی که شایع‌ترین علت نارسایی مزمن کلیه است بسته‌های آموزشی، دستگاه گلوکومتر( دستگاه اندازه گیری قند خون) و نوارهای تست قند را در بین تمامی بیماران زیر پوشش خود در سراسر کشور توزیع و اهدا کرده است.
وی اضافه کرد: این بسته‌های آموزشی شامل چهار عدد لوح فشرده آموزشی و یک کتاب با نام راهنمای بیماران دیابتی می‌باشد.
به گفته وی، افزایش تعداد بیماری‌های خاص از 5 به 17 مورد و زیر پوشش قرار دادن هزینه‌های دارو و درمان این بیماری‌ها از دیگر خدمات سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح کشور است.
وی بیماری‌های هموفیلی، تالاسمی، ام اس، پیوند کلیه و دیالیز را از 5 مورد بیماری‌های اولیه زیر پوشش سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح برشمرد و گفت: انواع سرطان‌ها،‌ اسکیزوفرنی، فلج مغزی، بیماری‌های وابسته به دیابت، نارسایی قلبی و غیره از جمله 17 موردی است که به بیماری‌های خاص زیر پوشش این بیمه اضافه شده است.
مدیر کل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح استان اصفهان با اشاره به اینکه این بیمه تنها سازمان بیمه‌گر در بحث پیشگیری و حمایت از بیماران کلیوی است خاطرنشان کرد: سازمان بیمه خدمات درمانی در امر حمایت از بیماران کلیوی از طریق انجمن حمایت از بیماران کلیوی پیش‌قدم بوده است.
وی با تأکید بر سیاست بیمه خدمات درمانی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری با این مضمون که "خانواده‌ها جز رنج مریض‌داری رنج دیگر ی نداشته باشند" افزود: بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح سعی می‌کند با زیر پوشش قرار دادن این نیروها و پرداخت کامل هزینه‌های درمانی، امنیت و آرامش رفاهی هر چه بیشتر این سربازان فداکار و ایثارگر وطن و خانواده‌هایشان را تأمین کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سمینار سراسری مدیران انجمن کلیوی کشور برای نخستین‌بار در کاشان به همت انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی این شهرستان، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مشارکت شرکت دارویی باریج اسانس این شهرستان به مدت دو روز در سالن اجتماعات دکتر محمد قریب دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول