اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) صورت می‌گیرد؛

ارائه خدمات درمانی به 60 هزار نفر از خانواده نیروهای مسلح

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: با افتتاح بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) خدمات درمانی به ایثارگران از جمله 200 هزار بسیجی و 60 هزار نفر از خانواده نیروهای مسلح ارائه می‌شود.

ارائه خدمات درمانی به 60 هزار نفر از خانواده نیروهای مسلح
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی مهدوی‌نژاد ‌در مراسم افتتاح بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) که با حضور فرمانده و معاونان سپاه علی بن ابیطالب(ع)، کارکنان و کارمندان این بیمارستان برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان قم، اظهار کرد: مردم با استقبال از مقام ولایت ارزش‌های انقلابی و اسلامی را به جهان نشان دادند.
وی ادامه داد: مردم استان قم با استقبال با شکوه از مقام معظم رهبری حماسه 9 و 19 دی ماه را تکرار کردند.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس افزود: شهدا با پاسداری از اسلام و قرآن، صلابت و اقتدار خود را به جهانیان عرضه کردند.
مهدوی‌نژاد بیان کرد: به واسطه پاسداری ایثارگران در مرزهای اسلامی امنیت در مرزها حاکم است.
به گفته وی، اگر سال گذشته مردم قم در استقبال از ولایت حماسه آفریدند، امروز مردم شیعه و سنی حماسه می‌آفرینند و این به دلیل عظمت و عزتی است که شهدا به ارمغان آوردند.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) در ادامه با اشاره به افتتاح بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) گفت: با افتتاح این بیمارستان خدماتی به ایثارگران از جمله 200 هزار بسیجی و 60 هزار نفر از خانواده نیروهای مسلح ارائه می‌شود.
مهدوی‌نژاد خاطرنشان کرد: در کنار ارائه این خدمات، پاسداران سپاه علی بن ابیطالب(ع) در منطقه شمالغرب به پاسداری از انقلاب اسلامی پرداخته و خواب را از دشمنان ربوده و در مناطق حساس و استراتژیک این منطقه مستقر شده و دشمن را به آن سوی مرزها رانده‌اند.
وی عنوان کرد: سپاه در تمام عرصه‌ها از جمله فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و ... گام‌های مصمم، استوار و هم‌ شأن امت برداشته است.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نیروهای سپاه بیان کرد: امید است بتوان با دل‌های مشتاق، زبان صادق، نگاه حق‌بین در هر شرایطی حتی اوضاع غبارآلود وظیفه خود را تشخیص داده و راه عمل به آن را سرلوحه خود قرار دهیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول