اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه:

کرمانشاهیان با استقبال بی‌نظیر خود از رهبری دشمنان را ناامید کردند‌‌

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه گفت: هدف دشمن شکستن اتحاد ملت و از بین بردن ولایت فقیه است؛ کرمانشاهیان با استقبال بی‌نظیر خود از رهبری آنها را ناامید کردند‌.

کرمانشاهیان با استقبال بی‌نظیر خود از رهبری دشمنان را ناامید کردند‌‌
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الا‌سلام علی مولوی در جلسه کار گروه اشتغال و سر‌مایه‌گذاری که در سالن شهدای استانداری کرمانساه بر‌گزار شد با اشاره به نعمت‌های بی‌پایان خداوند افزود: خداوند به ما ایرانیان نعمت علما‌، رسالت، هدایت و مهمتر از همه زندگی در سرزمین مقدس اسلامی را اعطا کرده است.
وی ادامه داد: باید با تمام توان خود ارزش این نعمت‌ها را بدانیم و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران این نعمت‌های عظیم ایران را هدف قرار گرفته‌اند و در پی متزلزل ساختن اعتقاد خانواده‌ها هستند.
دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه با اشاره به مبارزات دشمنان علیه ملت ایران اضافه کرد: در بعضی از طنز‌ها و پیامدهای دشمنان اسلام بحث معاد‌، قیامت، توحید و وحدانیت را هدف قرار داده‌اند و روی اعتقادات جوانان و نوجوانان کار می‌کنند.
وی با اشاره به دیگر اهداف دشمنان علیه نظام خاطر‌نشان کرد: هدف دشمن شکستن اتحاد ملت و ازبین بردن ولایت فقیه است است‌.
وی با بیان استقبال بی‌نظیر مردم استان کرمانشاه از مقام معظم رهبری تصریح کرد: کرمانشاهیان ولایت‌مداری را ثابت کردند و با حضور بی‌نظیر خود از ولی‌امر مسلمین دشمنان نظام را ناامید کردند.
حجت‌الا‌سلام مولوی با اشاره به وظیفه مسلمانان در زمان غیبت حضرت مهدی( عج)  افزود: در زمان غیبت مسلمانا‌ن برای پاسخگوی سوالات خود باید به ولایت فقیه مرا‌جعه کنند و پیرو رهبری باشند به گونه‌ای که رهبری هر دستوری بدهند بدون چون و چرا قبول کند.
وی ادامه داد: اقامه با شکوه نماز جمعه‌، تشکیل نماز‌خانه‌های بین‌راهی و آشنایی فرزندان با نماز‌، پیگیری برنامه‌های مربوط به اقامه نماز، بر پایی نماز جماعت در مدارس، آموزش مربیان کودک با هدف آشنایی با امور دینی و بر‌گزاری مسابقات مختلف کتابخوانی و تفسیر قرآن مهمترین برنامه‌های مبارزه با جنگ نرم فرهنگی دشمن است.
وی با اشاره به اینکه از 216 دستگاه اجرایی استان بازدید به عمل آمده است اضافه کرد: 60 دستگاه اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفته است که همه نماز‌خانه‌های مناسب دارند و در 58 دستگاه اجرایی نماز جماعت بر‌گزار می‌شود که امام جماعت نیز دارند‌.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول