اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج خبر داد:‌

قبول پیشنهاد ایران برای تداوم کمک‌رسانی به سومالی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از قبول پیشنهاد ایران به اجلاس بین‌المجالس برای تداوم و افزایش کمک‌رسانی به سومالی خبر داد.

قبول پیشنهاد ایران برای تداوم کمک‌رسانی به سومالی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فاطمه آجرلو بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها باید صدای انقلاب را به گوش جهانیان برسانند.
وی تصریح کرد: تحقق این مهم نیازمند ابزار و امکاناتی است که در صورت فراهم شدن آن، رسانه‌های ما می‌توانند وظائف خود را در جهان امروز به خوبی انجام دهند.
این مسئول با بیان اینکه مردم باید از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشبرد اهداف نظام و آسایش ملت مطلع شوند،‌ گفت: رسانه‌ها باید ضمن انتقاد از کاستی‌ها و آن هم انتقاد مصلحانه،‌ خدمات مسئولان را به درستی در جامعه تبیین کرده و به اطلاع آنها برسانند.
آجرلو در ادامه به موضوع اصلی این نشست خبری که تشریح برنامه‌ها و دستاوردهای حضور هیئت ایرانی در یکصد و بیست و پنجمین اجلاس بین‌المجالس بود، اشاره کرد و اظهار داشت: ما در این نشست تلاش کردیم تا دیدگاه‌های جمهوری اسلامی را به درستی برای نمایندگان مجالس کشورهای مختلف تبیین کنیم.
وی ادامه داد: همچنین اولویت ما تبیین نگاه نظام و انقلاب به بانوان و تلاش‌هایی که برای تحقق حقوق واقعی آنها در کشور انجام شده است بود که مواضع خود را برای جهانیان تشریح کردیم.
تنها بانوی عضو هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی در اجلاس فوق خاطرنشان کرد: همچنین جمهوری اسلامی چند پیشنهاد برای رفع مشکلات جهانی ارائه داد که مورد استقبال اعضا قرار گرفت، از جمله این پیشنهادها، افزایش کمک‌رسانی به مردم مظلوم و مسلمان سومالی بود که در این زمینه تصمیم‌گیری‌هایی نیز صورت گرفت.
آجرلو افزود: ضمن اینکه در این اجلاس هیئت ایرانی راهکارهایی برای احقاق حقوق زنان و کودکان به ویژه زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست ارائه داد که با استقبال اعضای اجلاس بین‌المجالس قرار گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تاثیرگذاری جمهوی اسلامی در مسائل مهم جهانی و منطقه‌ای گفت: ما باید تلاش کنیم تا در شرایطی که غربی‌ها به دنبال اجرای پروژه ایران هراسی و شیعه هراسی هستند، از جایگاه خود دفاع کرده و صدای انقلاب را به گوش ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه برسانیم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این وظیفه مهمی است که در تحقق آن رسانه‌ها نقش بسیار مهمی داشته و دارند.
آجرلو در پایان گفت: بنابراین مهم‌ترین دستاورد هیئت ایرانی در اجلاس بین‌المجالس تاثیری‌گذاری در مسائل جهانی و همچنین تبیین برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جهانیان است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول