اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر بابل خبر داد:

کمک 50 میلیون تومانی بابلی‌ها به قحطی‌زدگان سومالی

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر بابل با اشاره به اینکه شهرستان بابل رتبه نخست کمک‌رسانی به مردم سومالی در مازندران را کسب کرده، گفت: بابلی‌ها 50 میلیون تومان به قحطی‌زدگان سومالی کمک کردند.

کمک 50 میلیون تومانی بابلی‌ها به قحطی‌زدگان سومالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علی پورباقر شامگاه یکشنبه در مانور امداد و نجات شهرستان بابل اظهار داشت: این مانور با هدف توانمندسازی عوامل امدادی شهرستان و بکارگیری نیروهای امدادی در مواقع حادثه برای آمادگی بیشتر و مطلع کردن مردم از امکانات و تجهیزات انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: بیشتر حادثه شهرستان بابل به صورت محلی شامل آب‌گرفتگی، آتش‌سوزی منابع طبیعی و رانش زمین در بندپی است.
پورباقر بیان داشت: هلال احمر بابل 200 عضو فعال و 5 هزار عضو داوطلب امدادی دارد و در مانور هفته کاهش بلایای طبیعی  15 اداره از جمله منابع طبیعی، اورژانس115، برق، گاز، آب، آتش‌نشانی، جمعیت هلال احمر، اداره برق جنوب و شمال و بعضی بخش‌های مردم نهاد شرکت دارند.
وی با اشاره به خدماتی که در ایام تابستان از سوی هلال احمر به مسافران ارائه شده است، ابراز داشت: برای راهنمایی مسافران نوروزی بروشور تبلیغاتی تهیه و راهنمایی مسافران به عهده ما واگذار شده بود و در طرح دریا نیز تیم امدادی ما چهار ماه در آنجا مستقر بوده و امداد و نجات طرح دریا را به عهده داشتیم.
پورباقر از همکاری فرمانداری بابل برای احداث انبار امدادی در بابل خبر داد و تصریح کرد: برای اینکه نیروهای منسجم امدادی داشته و با اطلاع‌رسانی درست همه آحاد مردم را عضو افتخاری هلال احمر کنیم درخواست احداث انبار امدادی از فرمانداری بابل کرده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه شهرستان بابل در کمک به مردم سومالی رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: مردم ولایت‌مدار و نیکوکار بابل به مردم قحطی زده سومالی مبلغ 50 میلیون تومان کمک  کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر بابل همچنین از کمک 50 میلیون تومانی مردم بابل به دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان در ایام بازگشایی مدارس خبر داد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول