اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

افتتاح 2 طرح حفاظت محیط زیست در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: در سومین روز سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی دو طرح حفاظت محیط زیست افتتاح شد.

افتتاح 2 طرح حفاظت محیط زیست در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، صبح امروز در راستای برنامه‌های سفر رئیس جمهور با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور چند طرح زیستی استان خراسان جنوبی افتتاح شد.
بهره‌برداری از فاز اول سیستم on-line monitoring و بهره‌برداری از کوره سیمان فاقد آجر کرومیتی (حذف پسماندهای حاوی فلزات سنگین) قاین از مهم‌ترین این پروژه‌ها بود.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین در جمع پرسنل محیط زیست استان گفت: مسیر توسعه در استان خراسان جنوبی نسبت به سایر استان‌های نوپا، از سرعت و قوت بیشتری برخوردار است.
محمد جواد محمدی‌زاده افزود: هیئت دولت و شخص رئیس‌جمهور اراده و عزمی جدی در توسعه استان‌های محروم داشته و تا کنون خدمات بسیار گسترده‌ای برای رفع محرومیت در استان‌های محروم صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: مردم استان خراسان جنوبی مردمی مومن و سخت کوش و قانع هستند که با وجود محرومیت‌ها و محدودیت‌ها توانسته‌اند از حداقل منابع و امکانات حداکثر استفاده را کنند.
معاون رئیس جمهور گفت: امروز بحث ایجاد راه‌آهن در استان در حال پیگیری است که با تحقق این امر اقدام بزرگی برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول