اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور خبر داد:

انتقال آب آشامیدنی به روستاهای زیدر و حسین‌آباد خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امید است تا اواخر سال جاری آب آشامیدنی مناسب به روستاهای زیدر و حسین‌آباد انتقال یابد.

انتقال آب آشامیدنی به روستاهای زیدر و حسین‌آباد خراسان‌جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در جمع مردم با صفا و صمیمی روستاهای زیدر و حسین‌آباد بر لزوم ساختن ایران اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: هنر یک انسان و به ویژه جوانان این است که در ساختن کشور به ویژه روستاها مشارکت کنند چرا که ساختن یک کشور را باید از روستاها آغاز کرد.
وی با تاکید بر اینکه اصل اولیه آبادانی روستاها، خود جوانان روستاها هستند، افزود: دولت آمادگی هرگونه کمک برای آبادانی روستاها را دارد اما این جوانان روستایی هستند که باید با تلاش و همت خود روستایشان را آباد کنند زیرا در این صورت است که آبادانی آن روستا پایدار می‌ماند.
رئیس جمهور افزود: جوانان این دو روستا می‌توانند با کار و تلاش زیدر و حسین‌آباد را آباد کرده و به عنوان روستاهایی نمونه به ایران معرفی کنند.
احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه جوانان روستایی با جوانان سایر مناطق کشور هیچ فرقی ندارند، تصریح کرد: جوانان این روستا و سایر روستاها برای ما عزیزتر هستند چرا که در مناطق محروم زندگی می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به طرح‌های دولت برای آبرسانی به مناطق کم آب کشور خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امید است تا اواخر سال جاری آب آشامیدنی مناسب به این روستا انتقال یابد.
رئیس جمهور گفت: همچنین این روستا در بخش زراعی به آبخیزداری نیاز دارد و دولت تلاش می‌کند هرچه سریع‌تر این کار آغاز شود و در جلسه امروز هیئت دولت تصمیمات مقتضی در این مورد حتما اتخاذ می‌شود.
نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، وام روستایی، ایجاد مدرسه راهنمایی برای دانش‌آموزان روستاها، وام ارزان قیمت برای اشتغال جوانان و همچنین آب آشامیدنی از جمله درخواست‌های مردم روستا در جریان دیدار آنها با احمدی‌نژاد بود که رئیس جمهور خطاب به آنها گفت: دولت حتما وام ارزان قیمت در اختیار روستائیان قرار می‌دهد تا وضعیت مناسب‌تری برای خود در زندگی ایجاد کنند.
وی افزود: همچنین دولت این آمادگی را دارد تا وام اشتغال در اختیار جوانان روستا قرار دهد تا بتوانند با همکاری یکدیگر در راستای آبادانی و پیشرفت روستای خود تلاش کنند.
مردم روستاهای زیدر و حسین‌آباد سربیشه که از حضور رئیس جمهور در بین خود به شدت خوشحال بودند با سردادن شعارهایی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و رئیس جمهور و دود کردن اسفند به ابراز احساسات نسبت به رئیس جمهور پرداختند و احمدی‌نژاد نیز به احساسات آنها پاسخ متقابل داد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول