اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم خبر داد:

ایجاد 25 هزار فرصت شغلی در قم

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: 25 هزار فرصت شغلی در یک سال گذشته در استان قم ایجاد شده است.

ایجاد 25 هزار فرصت شغلی در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، حسن رحمانی در حاشیه بازدید این نمایشگاه با اشاره به عملکرد این اداره‌کل ظرف یک سال گذشته اظهار کرد: اجرایی سهم ابلاغی از شورای عالی اشتغال به استان مبنی بر ایجاد 15 هزار اشتغال با همت دستگاه‌های محقق شده و با احتساب بخش مسکن بیش از این رقم و در حدود 25 هزار شغل در سال گذشته ایجاد شده است.
وی ادامه داد: آمار ایجاد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی وارد سامانه ملی رصد شده و از طریق دستگاه‌های متولی هر روزه مورد بررسی می‌شود.
مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: امسال براساس ابلاغ شورای عالی اشتغال، ایجاد 35 هزار شغل توسط دستگاه‌های اجرایی مطالبه می‌شود که از ابتدای سال کارهای کارشناسی انجام شده است.
رحمانی تصریح کرد: نشست‌های متعدد با کارشناسان حوزه برنامه‌ریزی و دستگاه‌های اجرایی برگزار شده که منجر به انعقاد تفاهمنامه بین دستگاه‌ها شده است.
وی عنوان کرد: بین دستگاه‌های اجرایی، استانداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز جلساتی برگزار شده و مطابق با آن سهم هر دستگاه در زمینه ایجاد اشتغال مشخص شده است و دستگاه‌های اجرایی مطابق با آن پیش می‌روند.
مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به ادغام صورت گرفته افزود: تعاونی‌هایی که در بخش‌های مختلف مورد نیاز بوده، تشکیل شده است و ظرف یک سال گذشته بیش از هزار نفر عضو‌گیری در تعاونی‌های بخش‌های مختلف صورت گرفته است.
به گفته رحمانی، در این زمینه سرمایه‌گذاری خوبی براساس اشتغال در حوزه تعاون بوده صورت گرفته‌ و تفاهمنامه در حوزه اشتغال برقرار شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول