اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدردانی رحیمی از حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور؛

تبلیغات منفی علیه دولت در استقبال مردم تاثیری نداشت

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور با اشاره به استقبال مردم از رئیس جمهور گفت: این استقبال گسترده، با وجود تبلیغات منفی علیه دولت و بر خلاف آنچه که بدخواهان دولت میخواهند، بسیار پرشور و عظیم بود.

تبلیغات منفی علیه دولت در استقبال مردم تاثیری نداشت
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا رحیمی پیش از ظهر امروز در کارگروه اشتغال خراسان جنوبی اظهار داشت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور هر کدام جهت‌گیری خاصی داشته است و رویکرد اصلی سفرهای دور چهارم علاوه بر رفع موانع پیش‌روی اجرای مصوبات سفرهای گذشته، رسیدگی به موضوع اشتغال استان‌ها به صورت ویژه و ایجاد فرصت‌های شغلی است.
وی با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم استان در استقبال از رئیس جمهور تصریح کرد: مردم بیرجند و دیگر شهرستان‌های استان خراسان جنوبی، شور و هیجانی وصف‌ناشدنی را در استقبال از احمدی‌نژاد به نمایش گذاشتند.
معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: این استقبال گسترده، با وجود تبلیغات منفی علیه دولت و بر خلاف آنچه که بدخواهان دولت می‌خواهند، بسیار پرشور و عظیم بود و دولت را بر آن داشت تا همه توان خود را برای جبران لطف و محبت مردم این استان بکار بندد.
رحیمی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی بیش از 15 سال است که با مشکلات ناشی از خشکسالی مواجه است، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با توسعه صادرات و گسترش تجارت مرزی و رونق بخشیدن به بخش صنعت ضمن ایجاد اشتغال در بازارچه‌های مرزی، مشکلات معیشتی مردم را رفع کرده و شرایط معیشتی آنها را ارتقاء دهیم.
وی تاکید کرد: اگر مشکل خشکسالی خراسان جنوبی که از زمین‌های وسیع و مردمان سختکوش بهره‌مند است، رفع شود، در بخش کشاورزی نیز فرصت‌های شغلی زیادی به وجود می‌‌آید.
در این جلسه استاندار، مدیران استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و مصوباتی در راستای اشتغالزایی و ایجاد فرصت‌های شغلی در استان به تصویب رسید.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول