اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت نایین خبر داد:

انهدام 500 تن مواد غذایی فاسد در نایین

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان نایین گفت: بیش از نیم تن مواد مصرفی تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف در این شهرستان معدوم شد.

انهدام 500 تن مواد غذایی فاسد در نایین
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، علی شریفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان نایین اظهار داشت: جمع‌آوری و معدوم کردن این مواد مصرفی تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف در نایین مربوط به بازدیدهای انجام شده توسط بازرسان بهداشت محیط و مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه سال جاری بوده است.
وی افزود: در این بازرسی‌ها که در راستای اجرای قوانین مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی انجام گرفته مقدار 500 کیلوگرم انواع مواد غذایی، آشامیدنی و آرایشی کشف و ضبط شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین تصریح کرد: این مواد که تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف بودند طی حدود ۱۵۰ مورد بازرسی‌های انجام شده واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نایین از واحدهای صنفی شهرستان نایین در سال 1390 کشف و ضبط شده است.
وی اضافه کرد: این مواد مصرفی با هماهنگی‌های انجام گرفته و با حضور نمایندگان فرمانداری، تعزیرات حکومتی، بازرگانی و دادگستری شهرستان در محدود خارج از شهر به آتش کشیده شده و معدوم شد.
شریفی با اشاره به اهمیت توجه و تعامل مردم در این رابطه تاکید کرد: از مردم نیز می‌خواهیم که هنگام خرید کالا به تاریخ تولید، انقضا، مجوز و پروانه ساخت وزارت بهداشت، آدرس کارخانه، نام محصول و مواد تشکیل دهنده آن دقت کنند و در صورت وجود مشکل و موردی در کالایی، مراتب را با مرکز بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین در میان بگذارند.
وی با اشاره به این که خط تلفن 2251144 به صورت مستقیم آماده رسیدگی به شکایات مردمی است، افزود: در هنگام خرید کالاهای بهداشتی، آرایشی نیز از مردم می‌خواهیم که کالایی را خریداری کنند که دارای برچسب فارسی نویس و پروانه از وزارت بهداشت و درمان باشد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین با اشاره به فعالیت‌های بازرسان بهداشت محیط گفت: همچنین از مردم می‌خواهیم که از مصرف سبزی، سالاد در مراکز عرضه مواد غذایی و رستوران‌هایی که به بهداشتی بودن آنها مشکوک هستند خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی، مراتب را به مراکز بهداشتی درمانی اطلاع دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول