اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل دفتر امور اقتصادی استانداری خبر داد:

معرفی 2900 طرح مشاغل خانگی در استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل دفتر امور اقتصادی استانداری گفت: 2 هزار و 901 طرح مشاغل خانگی با اعتبار 12 میلیارد و 211 میلیون تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.

معرفی 2900 طرح مشاغل خانگی در استان کرمانشاه
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه‌، ناصر سارکی ظهر امروز در جلسه کار‌گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری‌ که در سالن شهدای استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان برکات معنوی را برای کرمانشاهیان به همراه داشت.
وی افزود: سفر رهبری موجب توسعه و پیشرفت در زمینه‌های مختلف اجتماعی‌، اقتصادی‌، فرهنگی و سیاسی شده است.
سارکی عنوان کرد: در استان کرمانشاه دستگاه‌های وضعیت طرح ساماندهی مشاغل خانگی مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر‌کل دفتر امو‌ر اقتصادی استانداری با اشاره به نقش مشاغل خانگی برای کسب و کار اضافه کرد: تاکنون تعداد 50 هزار و 207 نفر در طرح ساماندهی مشاغل خانگی ثبت‌نام کرده‌اند. 
وی بیان کرد: تعداد مجوزهای صادر شده مشاغل خانگی 4 هزار و 467 مجوز است که توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، فنی ‌و‌ حرفه‌ای، میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری‌، بازرگانی‌، صندوق مهر امام رضا (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) صادر شده است.
سارکی افزود: معرفی 2 هزار و 901 طرح مشاغل خانگی با اعتبار 12 میلیارد و 211 میلیون تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شده است که سهم استان کرمانشاه از محل اعتبارات طرح ساماندهی مشاغل خانگی 70 میلیارد تومان است که 65 درصد آن به طرح‌های  پشتیبان اختصاص یافته است.
وی با اشاره به عملکرد بانک‌های عامل استان کرمانشاه عنوان کرد: بانک‌ها استان در مدت یک ماه‌ گذشته تاکنون 9 طرح را با اعتبار 10 میلیارد و 10میلیون تومان به انعقاد قرارداد رسانده‌اند.
‌مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری در پایان گفت: با توافق اعضای جلسه مبلغ یک میلیارد و 150میلیون تومان به 5 طرح اقتصادی زودبازده اختصاص یافته است.
انتهای پیام/ج20
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول