اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل خبر داد:

پیشرفت ۹۰ درصد برق‌رسانی به مسکن مهر خلخال

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل از پیشرفت 90 درصدی عملیات برق‌رسانی به مسکن مهر شهرک‌ صنعتی خلخال خبر داد.

پیشرفت ۹۰ درصد برق‌رسانی به مسکن مهر خلخال
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا علیزاده پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک با فرماندار خلخال اظهار داشت: ‌تلاش برای اجرای عملیات برق‌رسانی و انشعابات به مسکن مهر شهرک دانش و شهید بهشتی ادامه دارد.
وی از مسئولان مسکن مهر خلخال خواست تا با مشخص کردن موقعیت شهرک دانش و بهشتی مقدمات ایجاد تاسیسات و شبکه‌های برق‌رسانی را تسریع بخشند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تعاونی‌های مسکن مهر باید طوری اقدام کنند تا هر تعاونی به طور جداگانه و بسته به تعداد مشترکان به اداره برق مراجعه و نسبت به اخذ امتیازات اقدام کند.
علیزاده وضعیت برق‌رسانی به استان اردبیل را یادآور شد و گفت: در استان اردبیل تمام روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق بهره‌مند هستند که برق‌رسانی به سایر روستاها نیز با قوت و قدرت ادامه دارد.
وی بیان داشت: مشترکان برق در استان اردبیل یاریگران مهم ما در اجرای برق‌رسانی به منازل هستند به طوری که بعد از اجرای قانون هدفمند شدن یارانه‌ها، مردم بیشترین همکاری را با ما داشته‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه فرماندار خلخال نیز اصلی‌ترین زیرساخت اشتغال در شهرستان خلخال را برطرف شدن مشکل برق کارخانه سیمان خلخال و شهر کلور اعلام کرد و خواستار پیش‌بینی اقدامات لازم در راستای برق‌رسانی به این مناطق شد.
ذبیح‌الله عبداللهی ظرفیت گردشگری گردنه الماس خلخال را یادآور شد و افزود: تسریع در روشنایی جاده خلخال– اسالم و جلوگیری از هزینه‌های اضافی خواسته اصلی ماست.
وی به نیاز برق مشترکان شهرک‌های مسکن مهر از جمله مسکن مهر بهشتی و دانش خلخال اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به آماده شدن تدریجی این واحدها اصلی‌ترین نیاز این پروژه ها اشتراک برق‌، گاز، آب و تلفن است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول