اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مرکز خدمات تخصصی معماری و شهرسازی استان قم:

طرح ساماندهی و منظر شهری قم تدوین شد

خبرگزاری فارس: طرح ساماندهی و منظر شهری شامل خیابان آذر حدفاصل پل علیخانی تا چهار‌راه عماریاسر به طول 700 متر تدوین شد.

طرح ساماندهی و منظر شهری قم تدوین شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، مرکز خدمات تخصصی معماری و شهرسازی استان قم با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با عموم مردم قم مبنی بر اینکه «شهر قم باید درخور شهر قم باشد» طرح ساماندهی و منظر شهری قم را در دستور کار خود قرار داده است.
در این طرح راهکارهای مبانی و نظری برای اجرایی کردن طرح‌های عمران شهری بر پایه الگوهای اسلامی و شیعی استخراج می‌شود تا الگوی منسجمی برای ارائه در ساخت و معماری شهری صورت گیرد.
تدوین طرح ساماندهی و منظر شهری شامل خیابان آذر حدفاصل پل علیخانی تا چهار‌راه عمار‌یاسر به طول 700 متر به پایان رسیده‌ و برای تایید به مدیران شهری تحویل داده شده است.
با اجرایی کردن این طرح فرهنگ جدیدی در زمینه انجام مطالعات عمرانی شهری شهر قم در معرض نمایش مردم و مسئولان قم قرار می‌گیرد.
این طرح بر اساس الگوی اسلامی تدوین شده و با صرف کمترین هزینه مشارکت مردم در اجرای این طرح صورت می‌گیرد و در حقیقت تکنیک جدیدی در اجرای پروژه‌های عمرانی است.
بر اساس سخن مسئول مرکز خدمات تخصصی معماری و شهرسازی استان قم طرح ساماندهی و منظر شهری قم در صورت پذیرفته شدن مدیران شهری با پیش‌بینی برآورد اقتصادی هر چه سریع‌تر اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول