اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین گروه دانش‌آموزان آملی به مناطق جنگی اعزام شدند

خبرگزاری فارس: 400 دانش‌آموز پسر شهرستان آمل در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع‌ مقدس اعزام شدند.

نخستین گروه دانش‌آموزان آملی به مناطق جنگی اعزام شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل ظهر امروز در مراسم بدرقه این دانش‌آموزان با اشاره به اینکه این اعزام‌ها از امروز آغاز شده است، اظهار داشت: این اعزام‌ها تا 15آذرماه ادامه خواهد داشت.
اکبر لطفی با بیان اینکه 2 هزار و 800 نفر از پسران دانش‌آموزان برای گذراندن درس آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این افراد دانش‌آموزان دوم دبیرستان هستند.
وی با اعلام اینکه در نخستین گروه، 400 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند، افزود: اعزام دو هزار و 800 دانش‌آمو دختر نیز در بهار سال آینده صورت می‌گیرد.
لطفی با اشاره به اهمیت و ضرورت اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور گفت: با توجه به تحول در درس آمادگی دفاعی و رویکرد آشنایی دانش‌آموزان با هشت سال دفاع مقدس این اعزام‌ها تاثیر معنوی مناسبی برای دانش‌آموزان خواهد داشت.
وی عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه خودباوری از مهم‌ترین تاثیرات درونی این سفرها خواهد بود.
رئیس آموزش و پرورش آمل در ادامه اذعان داشت: اردوی راهیان نور چهار روز بوده و پس از پایان اعزام دانش‌آموزان پسر اعزام دانش‌آموزان دختر دوم متوسطه نیز آغاز می‌شود.
بدرقه نخستین گروه از کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان آمل ظهر امروز با حضور فرماندار آمل و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های دانش‌آموزان در محوطه سپاه ناحیه آمل برگزار شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول