اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

ورزش پهلوانی با اسلام عجین شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش پهلوانی با دین اسلام عجین بوده و به همین خاطر در دل مردم جا دارد.

ورزش پهلوانی با اسلام عجین شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدرضا ملشکاهی‌راد پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از علی دولتشاهی عضو و مشاور عالی فدراسیون جهانی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در خرم‌آباد با تاکید بر ضرورت گسترش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای بین جوانان گفت: گسترش این رشته ورزشی موجب تقویت معنویت در قشر جوان می‌شود و این ورزش پهلوانی سرشار از معنویت است.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش زورخانه‌ای با اسلام عجین بوده و به خاطر ویژگی خاص آن در جان و دل مردم جای دارد.
وی افزود: تاسیس فدراسیون جهانی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در ایران گام مهمی در زمینه معرفی هر چه بهتر این رشته ورزشی به جهان است.
ملکشاهی یادآورشد: تاسیس این فدراسیون فرصتی برای معرفی پهلوانان صاحب نام ایران به جهان است.
وی با تاکید بر معرفی هر چه بیشتر ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به مردم به ویژه قشر جوان اظهار داشت: باید تلاش کرد تا این رشته ورزشی که روح جوانمردی را در جامعه زنده می‌کند هر چه بیشتر در میان ورزشکاران گسترش یابد.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: این ورزش پیشینه هزار ساله در ایران دارد و در شرایطی که در مسابقات ورزشی جهانی، از اخلاق خبری نبوده و تنها برد و باخت مطرح است، ورزش زورخانه‌ای تنها بر اخلاق و معنویت پایه‌ریزی شده و برد و باختی به عنوان رقابت در آن مطرح نیست.
در مراسمی که در سالن شهید آوینی خرم‌آباد برگزار شد، از علی دولتشاهی قهرمان و رکورددار مسابقات شنای باستانی جهان، عضو و مشاور عالی فدراسیون جهانی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای و مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری فردوسی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول