اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های دو و میدانی شیراز؛

مدال‌های طلا و برنز سهم ورزشکاران اصفهان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: دیروز در رقابت‌های دو و میدانی جوانان قهرمانی کشور که شیراز میزبان آن بود، ورزشکاران اصفهانی تا این لحظه دو مدال طلا و دو مدال برنز را از آن خود کردند.

مدال‌های طلا و برنز سهم ورزشکاران اصفهان شد
غلامرضا امینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رقابت‌های دو و میدانی جوانان قهرمانی کشور، سهمیه فدراسیون دو و میدانی برای هیئت دو و میدانی استان اصفهان، هشت نفر بود که با اعزام این تیم به رقابت‌های شیراز در روز نخست این مسابقات، دو و میدانی‌کاران اصفهانی توانستند دو مدال طلا و دو مدال برنز را کسب کنند.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به مشکل پیش‌آمده در مورد سالن دو و میدانی خوراسگان که هم‌اکنون در اختیار هیئت اسکیت استان اصفهان است، داشت و با بیان اینکه دیروز در جلسه دیدار با مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، قرار شد برای تمرین ورزشکاران دو و میدانی، زمان خاصی در نظر گرفته شود، تصریح کرد: با کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و همچنین رایزنی‌های روز یکشنبه آینده هیئت دو و میدانی استان اصفهان با هیئت اسکیت این استان، مشکل تداخل زمانی بین تمرین ورزشکاران اسکیت و دو و میدانی به طور کامل برطرف می‌شود.
رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان با اشاره به اینکه تمرینات زمستانی هیئت دو و میدانی استان اصفهان آغاز شده است، تاکید کرد: این هیئت خود را برای وارد شدن به فاز دو و میدانی زمستانی که شامل استقامت و صحرانوردی است، آماده می‌کند.
وی افزود: علاوه بر اینکه هیئت دو و میدانی استان اصفهان برگزاری رقابت‌های دو و میدانی انتخابی صحرانوردی ویژه جوانان را مدنظر دارد، چند رقابت دو و میدانی انتخابی استان و همچنین رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور را نیز پیش‌رو دارد.
امینی با بیان اینکه طبق برنامه‌های فدراسیون دو و میدانی، رقابت‌های انتخابی دو و میدانی را در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگ‌سالان و بانوان را در پایان این ماه برگزار می‌کنیم، اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی مربیگری درجه سه هیئت دو میدانی استان اصفهان نیز به احتمال زیاد در آذرماه انجام می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول