اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی بنیاد شهید گلستان:

نابودی سرانجام تکرار اقدامات پژوهشی است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: گرچه تکرار باعث تخصص می‌شود اما در امور فرهنگی پژوهشی عکس این قضیه است و سرانجام تکرار اقدامات پژوهشی چیزی جز زوال و نابودی نخواهد بود.

نابودی سرانجام تکرار اقدامات پژوهشی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی طالع‎زاری صبح امروز در جمع کارشناسان معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه باید از تکرارها در امور فرهنگی بپرهیزیم، اظهار داشت: اگر در اجرای برنامه‎هایمان رجوع به کارهای گذشته کنیم جذابیت برای مخاطبان را نخواهیم داشت.
وی تصریح کرد: در سال گذشته 275 یادواره در سطح استان برگزار کردیم که بالغ بر 400 میلیون هزینه داشت و در برگزاری یادواره‎ها به آنچه که مدنظرمان بود نرسیدیم لذا اگر خلاقیت و نوآوری را پیشه کارمان قرار دهیم روز به روز بر تعداد مخاطبان افزوده خواهد شد.
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به اینکه 52 حسینه شهید در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در این حسینیه‎ها سعی شده تا به امور فرهنگی بیشتر پرداخته شود که توسط برادران شهدا، همسران شهید و افراد مختلف این فعالیت‎ها انجام می‎گیرد.
وی بیان کرد: طی شش ماه سال جاری اقداماتی در سطح گلزار شهدا انجام گرفته تا از آنجا به عنوان مراکز فرهنگی یاد شود لذا برنامه‎هایمان را به سمتی سوق دادیم که جوانان به این مکان تصور یک قبرستان را نداشته باشند.
طالع‎زاری به فعالیت‎های حسینه‎های شاهد و گلزار شهدا شهرستان گرگان اشاره کرد و افزود: با همکاری معاونت پژوهشی برنامه‎هایی چون حضور مسئولان در مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدا، بازدید مسئولان از ایستگاه نقاشی، برگزاری نمایشگاه کتاب، غبارروبی گلزار شهدا در مناسبت‎های مختلف، برگزاری مسابقات دوچرخه سواری، مراسمات دسته‎روی در ایام شهادت، برگزاری جشن پدران آسمانی برگزار شد.
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به برگزاری جشن میلاد عرشیان که برای نخستین‌بار در گلستان انجام شد، گفت: برای جذب حداکثری جوانان در ابتکاری نوین خواستیم تا در کنار یادواره‎ها اقدام به برگزاری این جشن کنیم تا جذب بیشتر نسل جوان را داشته باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول