اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تور صنعتی ترکیه توسط صنعتکاران آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: تور صنعتی استانبول ترکیه توسط صنعتکاران آذربایجان غربی برگزار شد.

تور صنعتی ترکیه توسط صنعتکاران آذربایجان غربی برگزار شد
امیر شهسوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برگزاری تور نمایشگاهی استانبول ترکیه، اظهار داشت: با ایجاد این تور صنعتی شاهد برگزاری نخستین تور صنعتی خارج از کشور بودیم.
وی با بیان اینکه چنین اقدامی در سطح شرکت شهرک‌های صنعتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اتفاق افتاد، تصریح کرد: این تور صنعتی از 31 شهریورماه تا 3 مهر سال جاری برگزار شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه در این تور توانسته‌اند چندین قرارداد صنعتی با صنعتکاران ترکیه منعقد کنند، افزود: 21 نفر در این تور صنعتی شرکت داشتند که بر این اساس چندین فقره قرارداد از جمله قرارداد خرید ماشین‌آلات و تجهیزات و انتقال تکنولوژی به منعقد کرده‌اند.
شهسوار خاطرنشان کرد: در تور صنعتی استانبول ترکیه از دو نمایشگاه GIDA که شامل نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی و تکنولوژی‌های مربوطه است و نیز نمایشگاه IPACK که شامل نمایشگاه بین‌المللی صنعت بسته‌بندی است بازدید به عمل آمد.
وی با اشاره به اینکه این تور صنعتی نخستین تجربه شرکت در برگزاری تورهای خارجی بود،گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی تهران، کردستان و فارس نیز در برگزاری این تور صنعتی مشارکت داشتند.
این مسئول گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان از سوی معاونت صنایع کوچک سازمان به‌عنوان استان معین این تور صنعتی انتخاب شده بود.
شهسوار در ادامه با اشاره به هزینه‌های نگهداری شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تصریح کرد: مدیران شهرک‌های صنعتی برای همکاری واحدهای صنعتی در حفظ و آبادانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی از طریق تامین هزینه‌های شهرک‌ها با دریافت حق شارژ از واحدهای صنعتی و تولیدی اقدامات لازم را صورت دهند و در جلساتی با هیئت امنای شهرک‌ها جزئیات دریافت حق شارژ را تشریح کنند تا مشکلات در این زمینه رفع شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول