اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شبکه تامین اقلام بنا "شتاب":

تبلیغات مشترک تنها برای یک صنعت خاص نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شبکه تامین اقلام بنا "شتاب" گفت: امروزه به واسطه رقابت زیاد واحدها به جای تقویت، عملیات تخریب را انجام می دهند که در دنیای تجارت امروز این عمل منسوخ شده و ما به سمت تبلیغات مشترک پیش می رویم.

تبلیغات مشترک تنها برای یک صنعت خاص نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آرمین ثناخوان صبح امروز در جمع مسئولان سازمان اقتصادی و دارایی استان گلستان اظهار داشت: در تبلیغات مشترک صرفا لازم نیست از یک صنعت خاص استفاده شود بلکه با بهره‎گیری از چند شرکت و صنعت مختلف می‎توان تبلیغات انجام داد که هم موثرتر و هم هزینه کمتری داشته باشد.
وی با بیان اینکه در گذشته پروژه‎ها به صورت EPCF در ایران برگزار می‎شد، خاطرنشان کرد: تا اواخر سال 1389 نیز این رویکرد ادامه داشته که پس از آن نیز این طرح در وزارت نفت مطرح شد که مورد استقبال خوبی قرار گرفت که آن پیمانکار علاوه بر طراحی، ساخت و تامین، فاینانس پروژه‎ها را نیز انجام داد که از لحاظ کارفرما اهمیت زیادی داشت.
مدیرعامل شبکه تامین اقلام بنا "شتاب"تصریح کرد: هر شبکه تامین قوی و قدرتمند به واسطه ارتباط با منابع مالی مختلف توان تامین سرمایه از منابع مالی مختلف را داریم که از تیم‎های اجرایی مختلف در این زمینه بهره‎مند هستیم و می‎توان پروژه‎ها را در قالب پروژه‎های EPCF انجام داد که بخش زیادی از نگرانی‎های کارفرما مرتفع می‎شود.
ثناخوان در خصوص برندسازی محصولات صادراتی بیان داشت: دفاتر مختلفی در کشورهای آلمان، کانادا، فرانسه، امارات، چین و سایر کشورها برای برندسازی بین‎المللی تشکیل شده و در حال حاضر برای یکی از خوشه‎های صنعتی این اقدام انجام شده که هزینه آن در مقام مقایسه سه یا چهار درصد سهام واقعی سهامدار می‎باشد.
وی با اشاره به اینکه منافع دیگری نیز در برند مشترک بررسی شده است، اذعان داشت: برند مشترک با هدف افزایش توان رقابتی، هم‎افزایی و خدمات مختلف دیگری در این واحدها برنامه‎ریزی شده است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول