اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان اردبیل تاکید کرد:

شوراهای دانش‌آموزی زمینه‌ساز مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل شوراهای دانش‌آموزی را زمینه‌ساز بسیاری از مسئولیت پذیری دانش‌آموزان برای اداره آینده جامعه اعلام کرد.

شوراهای دانش‌آموزی زمینه‌ساز مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان
کلام‌الله صفری در حاشیه چهاردهمین دور انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در گفتگو با خبرنگار  فارس در اردبیل اظهار داشت: هدف اصلی این انتخابات ایجاد یک نوع رقابت سالم و سازنده بین دانش‌آموزان، مدرسه و اولیای آنها است چرا که دانش‌آموزان باید با مشورت سایرین اهداف متعالی جامعه را به پیش برند بنابراین به دانش‌آموزان منتخب توصیه می‌کنیم از مشورت با دیگر دانش‌آموزان نیز غفلت نکنند.
این مسئول ادامه داد: ‌هر تصمیمی که دانش‌آموزان در مدرسه می‌گیرند باید مبنای شرعی و احکام الهی داشته باشد و اجرای آن در مدرسه سبب شکوفایی و تعالی شود.
صفری یادآور شد: ایجاد اعتماد به نفس در دانش‌آموزان در راستای پذیرش مسئولیت در جامعه از دیگر برنامه‌های ما در شوراهای دانش‌آموزی است چرا که وظیفه آموزش و پرورش این است که با توسعه مهارت‌های زندگی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانش‌آموزان را طوری تربیت کند که مدیرانی لایق و توانمند و دارای روحیه الهی و اسلامی برای جامعه باشند.
وی گفت: دانش‌ٱموزان باید بپذیرند که مدیران آینده نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و بر طبق این مسوئلیت‌پذیری باید در مقابل مدرسه و معلمان احساس وظیفه کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل مطالبات دانش‌آموزان در مدارس را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این مطالبات باید از طریق شورا مطرح شده و با فرصت به دست آمده انتظارات برآورده شود.
صفری در پایان سخنان خود شورا را محلی برای تبادل نظر و افکار و آرا در راستای استفاده از تجربیات اعلام و اظهار امیدواری کرد؛ این شوراها منبع خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی و عامل تحولی نوین و مثبت برای مدرسه باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول