اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خواستار شد؛

تقویت پژوهش‌های دینی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خواستار تقویت پژوهش‌های دینی در این استان شد.

تقویت پژوهش‌های دینی در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا صبح امروز در بازدید از اماکن مذهبی دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ دینی در جامعه امری لازم و ضروری است و سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا وظیفه حساسی بر عهده دارد.
وی افزود: دشمنان نظام اسلامی امروز با ناتوی فرهنگی به مقابله با ایران اسلامی آمده‌اند و باید راهکارهای لازم را برای مقابله با این ترفند دشمن به کار ببندیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بصیرت‌بخشی به جامعه به ویژه نسل جوان امری مهم است و از روحانیون مستقر انتظار داریم در این راستا تلاش کنند تا دشمن بار دیگر ناکام شود.
موسوی‌نیا تصریح کرد: باید از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم تا بتوانیم در این تهاجم فرهنگی سربلند بیرون بیاییم و بدون تردید تبعیت از فرامین ولایت فقیه، مهم‌ترین امر در موفقیت است و باید با اتحاد و همدلی و حرکت در مسیر ولایت دشمنان را ناکام کنیم.
وی با بیان اینکه تبلیغات دینی، وظیفه بسیار سنگین و حساسی است اذعان داشت: موانع و چالش‌های موجود در تبلیغات دینی بسیار است و شاید به خاطر همین مورد است که فعالیت در امور دینی کند شده و اثر لازم و مورد انتظار محقق نمی‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به نقش ویژه روحانیون در مقابله با تهاجم فرهنگی اشاره کرد و گفت: روحانیون منشا خیر و برکت در امور هستند و نقش آنها در ارتقا بصیرت دینی و فرهنگی همه اقشار جامعه به ویژه جوانان، به عنوان قشری که بیش از سایر اقشار دیگر در کانون توجه دشمن قرار دارند، نقشی تعیین‌کننده و حساس است و باید از این ظرفیت استفاده مطلوب شود.
موسوی‌نیا خواستار تقویت پژوهش‌های دینی در استان بوشهر شد و افزود: تقویت پژوهش‌های دینی و برگزاری گفتمان‌های دینی در شهرها و روستاها امری مهم است که با تلاش واحد پژوهش اداره کل به خوبی انجام شده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.
وی اضافه کرد: روحانیون باید به سلاح علم و دانش مجهز شوند و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی به منظور افزایش توانمندی روحانیون در دستور کار این سازمان قرار دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول