اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی اداره‌ کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد:

پرچم مقدس ایران در تپه نورالشهدای یاسوج نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگ‌ترین پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در استان کهگیلویه و بویر احمد در کنار قبور مطهر شهدای گمنام یاسوج نصب می‌شود.

پرچم مقدس ایران در تپه نورالشهدای یاسوج نصب می‌شود
افشین بهمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: بزرگ‌ترین پرچم‌ سه رنگ جمهوری اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد که نشان از صلابت و اقتدار ایران دارد در آستانه سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج نصب می‌شود.
سخنگوی اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این پرچم در ابعاد 13.5 در 24.5 طراحی و آماده شده که در ارتفاع 50 متری در بلندترین تپه مشرف به شهر یاسوج و در کنار قبور مطهر شهدای گمنام این مرز و بوم به اهتزاز در می‌آید.
وی نصب این پرچم را به صورت دائمی و ثابت خواند و گفت: عملیات ساخت و آماده‌سازی پرچم و جایگاه آن توسط واحد فنی اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است که ظرف 48 ساعت آینده به پایان می‌رسد.
به گفته بهمنی رونمایی از بزرگ‌ترین پرچم ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد، در زمان ورود ریاست محترم جمهوری انجام می‌گیرد که برای همیشه در این مکان به صورت دائمی نصب می‌شود.
کارشناس روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تپه نورالشهدا یکی از معنوی‌ترین فضاهای شهر یاسوج است که با ارتفاع بسیار زیاد به طور کامل به شهر مسلط بوده که نصب این پرچم در این مکان موجب می‌شود که در اکثر نقاط این شهر در دید مردم و گردشگران باشد.
بهمنی پرچم را در همه کشورهای دنیا نشانه وحدت ملی و مقدس خواند و خاطرنشان کرد: پرچم در همه کشورها دارای احترام و تقدس بوده و در ایران که پرچم آن به نام مبارک الله مزین شده این تقدس و احترام بسیار بیشتر است.
وی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مردمی ولایت‌مدار خواند که همواره در سایه پرچم پر افتخار ایران در همه صحنه‌هایی انقلاب حاضر هستند و اهتزاز این پرچم در مرتفع‌ترین نقطه شهر گردشگرپذیر یاسوج و در کنار قبور شهدای گمنام، یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان و دلاوران این آب و خاک خواهد بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول