اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تربیت بدنی انجام شد؛

افتتاح 3 پروژه عمرانی در سیستان‌و‌بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت روز تربیت بدنی، سه پروژه در عمرانی در سیستان و بلوچستان، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 3 پروژه عمرانی در سیستان‌و‌بلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، دادخداشاهوزهی ظهر امروز در آیین افتتاحیه این پروژه‌ها اظهار کرد: به مناسبت روز تربیت بدنی، سه پروژه عمران مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.
وی افزود: افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره در چابهار از ردیف اعتبارت ملی شرکت نفت و با هزینه 3 هزار و 500 میلیون ریال و مساحت هزار و 440 متر‌مربع از جمله این پروژه‌ها است.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: در شهرستان کنارک نیز یک سالن ورزشی به مساحت هزار و 440 متر‌مربع افتتاح شد.
‌شاهوزایی بیان کرد: این پروژه از سال 88، آغاز شده و اعتبار آن 3 هزار و 500 میلیون ریال است.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اکنون سرانه ورزشی به ازای هر شهروند سیستان ‌‌و‌ بلوچستانی، 48.5 سانتی‌متر است که پیش‌بینی می‌شود با توجه به پروژه‌های ورزشی در دست اجرا، تا پایان سال این رقم به بیش از نیم متر برسد.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون 46 هیئت ورزشی در سیستان و بلوچستان فعال است که تنها یک یا دو هیئت که با توجه به بافت منطقه زیرساخت‌های آن در این منطقه  فراهم نیست، تمام آنها فعال هستند.
شاهوزایی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان ‌و بلوچستان و تجلیل از هیئت‌های ورزشی نمونه از جمله برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در سیستان و بلوچستان بود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول