اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار زنجان:

زمین مهم‌ترین مشکل توسعه صنعتی ایجرود است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان زمین را مهم‌ترین مشکل توسعه صنعتی ایجرود عنوان کرد و گفت: برای وجب به وجب خاک این شهرستان باید برنامه‌ریزی انجام شود.

زمین مهم‌ترین مشکل توسعه صنعتی ایجرود است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری مشترک استان زنجان و شهرستان ایجرود اظهار داشت: با وجود تصمیمات قبلی توسعه این شهرستان هنوز با مشکلاتی رو به رو است.
وی با اشاره به موقعیت ممتاز جغرافیایی شهرستان ایجرود برای توسعه گفت: نزدیکی این شهرستان به مرکز استان موقعیت بی‌نظیری را برای توسعه آن فراهم کرده است.
استاندار زنجان زمین را مهم‌ترین مشکل شهرستان ایجرود برای توسعه برشمرد و افزود: برای وجب به وجب خاک این شهرستان باید برنامه‌ریزی کرد.
وی با اشاره به حل مشکلات زمین در استان‌هایی مانند گیلان و مازندران برای توسعه صنعتی تصریح کرد: اگر مسئولان آن استان‌ها مشکلات زیست محیطی و جنگلی را حل کرده‌اند، مسائل شهرستان ایجرود هم حل شدنی است.
رئوفی‌نژاد نزدیکی ایجرود به زنجان را از مزایای این شهرستان عنوان داشت و افزود: مسئله مجاورت و نزدیکی به مرکز استان موجب کمک به این شهرستان در حل مشکل اشتغال مرکز استان هم می‌شود.
وی موضوع جدی حال حاضر را فعال شدن پتروشیمی با توجه به بیش از 96 هزار نفر سهامدار آن اعلام و تصریح کرد: مشکلات تشکیلاتی و تسهیلاتی این پروژه بزرگ صنعتی استان حل شده است.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه بالاخره بعد از پنج سال از سهام نویسی در پروژه پتروشیمی چیزی از زمین بالا آمده و مردم شاهد فعالیت این پروژه هستند، ابراز امیدواری کرد، افتتاح فاز به فاز این پروژه از شهریور سال 93 آغاز شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات مطرح شده در پروژه‌های گردشگری سد گلابر اشاره کرد و گفت: ظرفیت این چنینی نباید به خاطر رد و بدل نشدن تفاهم‌نامه‌ها معطل بماند.
رئوفی‌نژاد تاکید کرد: سایت کارگاهی سد گلابر بعد از طی روند اداری به تربیت‌بدنی استان زنجان تحویل داده شود.
وی همچنین از تخصیص اعتبار ویژه به دو پروژه مصلای زرین‌آباد و حلب خبر داد و گفت: مدیریت عمرانی این موضوع را پیگیری می‌کند.
استاندار زنجان با اشاره به ناتمام ماندن پروژه استخر زرین آباد تصریح کرد: اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه تامین می‌شود.
شایان ذکر است، سفر استاندار و مسئولان استان زنجان به شهرستان ایجرود برای این شهرستان 27 مصوبه به همراه داشت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول